vuurwerkduiven
VWC lid
Had deze in 2016 toen die uit kwam daarna nooit meer nu ik de filmpjes zie snap ik weer waarom

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze ook gehad toen deze net uitkwam en die versie was de beste chaos die ik ooit uit één compound heb zien komen (en had nooit door de keuring moeten kunnen komen). Maar ook de jaren erna is het altijd een topper geweest en de video van Thuur van de Huisman Vuurwerk demo bewijst dit wederom weer. Snap dus ook niet waarom je zo negatief bentHad deze in 2016 toen die uit kwam daarna nooit meer nu ik de filmpjes zie snap ik weer waarom![]()
Well this didnt age wellwat is iedereen hier ineens naief geworden zeg? je kan toch zo zien dat dit nooit nooit NOOIT zo kan presteren als wat we gisteren gezien hebben?!!!
Negatief? Ik ben van team anti crackling. Voor mij is dit gewoon 3x niks en zoveel beters tekoop in dezelfde prijs categorie. Omdat ik het niks vind is het negatief?Lekker negatief weer vwduiven. Je hoeft niet te reageren he.
Uh ja?Negatief? Ik ben van team anti crackling. Voor mij is dit gewoon 3x niks en zoveel beters tekoop in dezelfde prijs categorie. Omdat ik het niks vind is het negatief?
Negatief? Ik ben van team anti crackling. Voor mij is dit gewoon 3x niks en zoveel beters tekoop in dezelfde prijs categorie. Omdat ik het niks vind is het negatief?
Afgelopen donderdag de Transbomber nog een keer mogen aanschouwen op de demo van Huisman en ik schrok er haast van wat er met deze topper is gebeurd... Vergaande glorie is het bijna te noemen.
Ik vind dit toch echt geen slecht filmpje hoor van de Huisman demo? Het is inderdaad niet meer de topper van het eerste jaar en te duur geworden zoals alles dit jaar maar vind het nog steeds geen slechte cake.Demo Huisman Vuurwerk.