Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste dagen hebben we alweer een paar keer de openingen opgezet en wat topnummers uit de lijst der lijsten. Laat de gekte maar beginnen!

Ook nog maar een week of 2/3 voor we weer mogen stemmen. Erg benieuwd welke lijsten hier allemaal voorbij gaan komen!

Afgelopen jaar lekker overgeslagen, net zoals dat serious request.
En dat is mij prima bevallen.
Lekker (al dan niet) kerst cd's en vinyl draaien.
Thunderdome the Christmas edition kom er maar in! Wel na Sinterklaas.

Dit jaar ook weer stemmen. Vorig jaar voor het eerst gestemd, na jaren te hebben gekeken

Tijd om serieus na te gaan denken over de lijst is wel aangekomen. Heerlijke tijden zijn weer aangebroken.

De top 2000 heeft mij gered in 2021.
In december heb ik in coma gelegen, maar op het ic hebben ze een radio met de top 2000 bij me gezet.
Toen ik op 27 dec ontwaakte uit me coma, heeft de top 2000 mij er echt boven op geholpen.
Voor mij heeft de top 2000 een speciaal plekje in me hart gekregen.

Luisteren vind ik heerlijk. Het stemmen trekt me dit jaar iets minder; kom toch eigenlijk veelal op hetzelfde neer en nummers waar ik op stem komen of sowieso al hoog in de lijst of zullen er nooit in komen.

Stemmen doe ik meestal niet maar luisteren wel. Zeker als je wat langer in de auto zit is het heerlijk al zijn niet alle nummers mijn smaak.

Ene kant lijkt het me echt gaaf om er eens heen te gaan, maar doe het ieder jaar weer niet. Hoe bevalt jou het happiness?

Vorig jaar in het café geweest op 31 december van 00:00-02:00, wat een sfeer. Rond die tijd is er natuurlijk alleen maar goede muziek, optimaal genieten. Zeker een aanrader om te gaan.

Kijk enorm uit naar het maken van de lijst en het stemmen. Het komt dichtbij! :handsup:

Ik kan ook echt niet meer wachten tot het begint. Kijk er echt enorm naar uit. Laat de woorden, de top2000 is aan, maar snel klinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan