Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het blijft naadje dat je maar 35 nummers mag inzenden. Net The White Stripes moeten schrappen, omdat Elvis Costello erin moest. Dat soort dilemma's dus...

Dit mag nooit meer gebeuren. Let wel, ik vind het prachtig nr. Zeker voor NL begrippen. Maar de titel: "grootste hit aller tijden" mag die nooit meer krijgen.

Dit is de reden dat ik vanaf 2020 standaard bohemian rhapsody meeneem in mijn stemlijst. Sterker nog ik stem bijna de hele top 20 sinds dien.

Dit mag nooit meer gebeuren. Let wel, ik vind het prachtig nr. Zeker voor NL begrippen. Maar de titel: "grootste hit aller tijden" mag die nooit meer krijgen.

Dit is de reden dat ik vanaf 2020 standaard bohemian rhapsody meeneem in mijn stemlijst. Sterker nog ik stem bijna de hele top 20 sinds dien.

Dus ook op Danny Vera? 😛

Hier kijk ik ook echt weer naar uit! Woon in mn uppie en met de top 2000 aan haal je de gezelligheid in huis!
Can't wait

Sfeertje hoor!
Ik kijk die compilaties nooit terug, maar wat vet en sfeervol is dat ook zeg.

De laatste tijd komen de openingen van Bart Arends steeds vaker voorbij, evenals de dagcompilaties. Man, wat kijk ik hier weer naar uit. Zo ontzettend sfeervol!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan