Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan hier mensen proberen het cafe in te komen of wel eens geweest?

Blijft een dingetje. Zou het heel graag eens willen, lijkt me echt sfeervol. Maar het zijn zulke drukke dagen in die tijd dat je er weinig tijd voor hebt. Het reizen zou al 3 uur zijn, dan het wachten er nog bij. Ben je zo een halve dag kwijt. Maar ja, lijkt me uiterst sfeervol.

Dat lijkt me echt een keer te gek om er live bij te kunnen zijn in het café, maar denk inderdaad ook dat het te veel tijd kost voor die dagen.

Ik ben jaren geleden een keer tussen kerst en de ophaaldagen geweest. Toen was het al 2 uur wachten om een kwartiertje in het café te mogen. Het stelde echt geen reet voor. Ik kijk het liever op TV.

Ik ben jaren geleden een keer tussen kerst en de ophaaldagen geweest. Toen was het al 2 uur wachten om een kwartiertje in het café te mogen. Het stelde echt geen reet voor. Ik kijk het liever op TV.

Slecht 15 minuten ja? Dacht serieus dat het altijd met blokken van een half uur ging.

Het gaat in blokken van een half uur en elke 15 minuten wordt er gewisseld, er mengen zich dus meerdere tijdsgroepen in het café. Wil je op locatie niet lang wachten dan kun je het beste online kaartjes bestellen, hiervoor moet je wel klaar zitten want de kaartjes zijn altijd snel uitverkocht. Als je vervolgens meerdere blokken precies achter elkaar bestelt kun je langer dan een half uur in het café verblijven.

Het gaat in blokken van een half uur en elke 15 minuten wordt er gewisseld, er mengen zich dus meerdere tijdsgroepen in het café. Wil je op locatie niet lang wachten dan kun je het beste online kaartjes bestellen, hiervoor moet je wel klaar zitten want de kaartjes zijn altijd snel uitverkocht. Als je vervolgens meerdere blokken precies achter elkaar bestelt kun je langer dan een half uur in het café verblijven.

Deze boomer ging in de tijd dat je niet vantevoren kon reserveren. Ik kan me wel rustig vergissen over of ik nou een kwartier of een half uur binnen ben geweest. Het was 2 pilsjes in ieder geval.

Zijn er al mensen langzaam aan begonnen met het maken van lijstjes ?
Zekers en ja ik ben bijna 50 dus er zit 'wat' ouwelullenmuziek tussen :thumbsup:

Talk talk - lifes what you make it
Omd - maid of orleans
Phd - i wont let you down
Kim wilde - cambodia
Black sabbath - paranoid
Black sabbath - war pigs
George michael - a different corner
Norman greenbaum - spirit in the sky
Pink floyd - echoes
Cranberrys - linger
Propaganda - duel
Nirvana - smells like teen spirit
Stones - time is on my side
Patrick hernandez - born to be alive
Donna summer - i feel love
Kraftwerk - the robots
Pink floyd - brain damage
The cure - the forest
Stereo mc's - connected
Bowie - heroes
The scene - blauw
Earth and fire - seasons
Abba - SOS
Rob de nijs - het werd zomer
Abba - the winner takes it all
Deep purple - child in time
Michael jackson - billy jean
Sinatra - fly me to the moon
Prodigy - firestarter
Led zeppelin - dazed and confused
Queen - we will rock you
Sinead oconnor - troy
Deep purple- child in time
Metallica - one
Beasty boys - intergalactic

Enz enz...

Laatst bewerkt:
Mooie lijst hierboven zeg. Ga zelf ook binnenkort eens beginnen aan een lijst denk ik. Kriebelt wat en wil niet weer spijt hebben zoals de meeste jaren dat ik enkele nummer ben vergeten die er eigenlijk bij hadden gemoeten.

Hier in het dorp staat eindelijk weer een top2000 pubquiz op de kalender (uiteraard nog maar afwachten of het doorgaat). Kan daar echt nu al naar uitkijken. Enorm gezellige avond altijd in een ramvol cafe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan