Silver Spanish Cracker

Vergelijking kruitinhoud in de volgende knallers van boven naar beneden:
- Rubro Vuurwerk Black Cobra 12.5
- GBV Silver Flash Spanish Cracker (afgestopt met gips ipv klei)
- Royal Fireworks Royal Thunder

16692_174755279315213_860404435_n.jpg

Laatst bewerkt:
Filmpje gevonden op YouTube van Vuurvent waarvoor dank:
*filmpje*

Ik laat ze liggen...

bedankt voor het filmpje , dat ze dit aan durven te bieden voor die prijs:shocked: het lijkt op film net een gewone kanonslag... voor 2.50 heb je gewoon 3 pakken kanonslagen (200stuks per pak)

was te verwachten maar nee dit is oplichterij:bonk:

--pyro99:bye:

Dit filmpje is zeer onduidelijk, eigenlijk heb je er weinig aan. Maar dat ze niet veel harder gaan dan een rotje is ook mijn verwachting, ik zou hier hooguit een pakje van kopen voor de lol. Snap wel dat er ontwetende klanten dalijk boos zijn omdat ze een harde knal verwachten door het uiterlijk van een vlinder.

Kunnen ze het niet beter helemaal vol stopppen met klei of gips? Zonde van het kruit. Dan zijn ze nog goedkoper. Heb je gelijk dummys.:bonk:

ik ben van mening dat ze deze dingen die op illegale versies moeten lijken eruit moeten gooien ,hier komen problemen van niet om de knal maar om het uiterlijk, politie kan ze denk ik niet eens van echt onderscheiden en indd de kwaliteit van deze dingen komen op film natuurlijk niet echt over maar dat zal in werkelijkheid niet heel anders zijn, en er dan ook nog eens belachelijke prijzen voor vragen

In deze oplichters(marketing???truc) zullen velen weer trappen. Bedonderen van de onwetende consument! Wij freaks weten helaas beter. Zie diverse folders, de hardste knal van Nederland wordt door diverse importeurs geroepen. Nedelands knalvuurwerk was (de laatste 15 jaar) niks het is niks en het zal waarschijnlijk ook niets worden in de toekomst. Helaas.....

ik heb ze bij een dealer gezien vandaag
er zit geen spuitlont aan en er zit buskruit in
ik heb 1 pakje besteld maar verwacht er eigenlijk niet veel van
hopelijk gaan ze harder dan een rotje van gbv

Vanavond afgestoken, leuke knal, iets feller dan een rotje, maar verder niet heel indrukwekkend...

Back
Bovenaan