Silver Spanish Cracker

Ik denk dat jullie je niet zo druk moeten maken om het 'silver' in de productnaam. Het is een hippe naam die -en dat blijkt hier ook duidelijk- veel indruk maakt op geïnteresseerden. Ze hebben natuurlijk niet zomaar voor deze naam gekozen, het trekt erg de aandacht :p
Iets heel nieuws is het natuurlijk niet, zo hadden we een jaar geleden een discussie over de Black Spanish Crackers van Cafferata die toen nieuw was. Deze liepen echt als een trein en waren heel populair onder de jeugd tijdens de verkoopdagen. Niet heel toevallig dat andere importeurs nu vergelijkbare producten op de markt gaan brengen. Een beetje afgekeken van de verboden illegale knallers.

Als de productfoto's kloppen dan wordt ik erg blij van deze nieuwe vlinder. Ze zien er mooi afgewerkt uit. Doen me denken aan die goede oude Trueno's :cool:

Weer nederlandse namaak pruttel.
Gewoon meeprofiteren op het succes van de echte spanish crackers.
Waarschijnlijk net zoiets als de black spanish cracker.
Ook voor de prijs kun je niet veel verwachten.

Of ze nu hard knalen of zacht. Maakt mij niet uit. Vind ze er stoer uit zien en mooi afgewerkt. Leuk voor de jeugd om hier stoer mee rond te lopen ipv de echte knallers waar ze weinig van afweten wat daar de kracht van is.

opzich ook wel weer een klein beetje gevaarlijk , als deze zacht knallen , krijg je het geval van stoer doen en in de handen laten klappen , todat het moment komt dat ze van iemand een soort gelijk knaller krijgen , niet wetende dat deze wel hard knalt ( met flash ). misschien een gevaar waar nog niet iedereen bij stil staat .

opzich ook wel weer een klein beetje gevaarlijk , als deze zacht knallen , krijg je het geval van stoer doen en in de handen laten klappen , todat het moment komt dat ze van iemand een soort gelijk knaller krijgen , niet wetende dat deze wel hard knalt ( met flash ). misschien een gevaar waar nog niet iedereen bij stil staat .
Inderdaad, kinderen raken er zo aan gewend dat vlinders troep zijn, en dat maakt het alleen maar gevaarlijker.

Wat mij betreft is dit gewoon oplichterij en ik zie er het nut totaal niet van in.

wat houd dat Flash in dan wat op de Doos staat? gewoon de naam?

De Flash komt hoogstwaarschijnlijk van Flashing Demon, die ook in het doosje zitten. Want flash heeft meer betekenissen dan alleen het kruit.
Flash is standaard engels namelijk een flits.

ik heb gehoord dat ze net iets harder gaan dan de chooet banger
:devil:ik heb ze ook besteld

Je komt aardig geloofwaardig over als nieuw lid, not.
In Choeêt Banger zit flash powder (zilverkruit), en niet zo weinig.
In Nederlands is flash powder (zilverkruit) verboden.

Wel is buskruit toegestaan, en dat gaat zeker niet zo hard.
Ik denk dat of de verkoper/vriend je wat heeft wijsgemaakt of je praat onzin.

Back
Bovenaan