Silver Spanish Cracker

Had net contact met bestelvuurwerk, hoeveel db er gemeten is en hoeveel kruid erin zit en morgen zou hij op kantoor navragen

Verwacht geen grote verpakking, ze zitten samen met een aantal (Flashing Demons 1597) in een doosje, met een grote van ongeveer 15 x 10 x 2 cm. Zelfde grote van het doosje als de flashing demons van vorig jaar.

het ziet er allemaal heel leuk uit alleen al voor de look zou je ze aanschaffen maar ik denk dat iedereen wel weet dat de maximale knal 153 db mag zijn voor een knaller of heb ik dat verkeerd ?

hahaha, ja idd dat zal moeilijk worden met deze los in je tas. lastig te ondescheiden voor de politie.. en welke weg gaan ze dan kiezen? denk dat het gewoon ingenomen word.

Moet je de foto in begin post zien en het filmpje, vond ze op de foto er erg goed uit zien en dan krijg je dat

Naar mij mening wel en waren met degene die stonden te kijken bij De unboxing filmpjes winkel. Allen wel een beetje verast. Ik zou is kunnen vragen of de foto maker. Een foto post. :)

Naar mij mening wel en waren met degene die stonden te kijken bij De unboxing filmpjes winkel. Allen wel een beetje verast. Ik zou is kunnen vragen of de foto maker. Een foto post. :)

ik zelf heb 10 euro tegoedbon gewonne en ga voor 20 euro deze dingen halen om ze uitteproberen, dus ben hier wel benieuwd naar

Back
Bovenaan