[Rubro prijsvraag] Win een gratis karton Secret Salute!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat een knalcake van rubro wel de beste knalcake van nederland moet zijn :D

ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat omdat ik dan met de beste knalcake van nederland, heel nederland kan laten horen waarom oud&nieuw de beste dag van het jaar is

Laatst bewerkt:
Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen, omdat ik mijn showtje daarmee naar een professioneel niveau kan tillen

Ik zou dolgraag de secret salute in mijn collectie willen, zodat ik het hele dorp gehoorbeschadiging kan toebrengen!:cool: (take that mensen die altijd over vuurwerkoverlast (door mij) zeiken!:D)

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat...

Ik mijn buurt wil laten zien dat je niet persé in het buitenland je vuurwerk hoeft te kopen, om lekker te kunnen knallen. Dat de politie aan de deur komt om een huiszoeking te doen, en enkel en alleen Nederlands vuurwerk aantreft..:D

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat zelfs mijn opa mij dan weer zou horen.

Ter info: Mijn opa is al lang overleden, maar toen hij nog leefde en ik een keer vlinders had riep hij: Direct mee naar buiten en afsteken zo een ding! Echt super gaaf!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat: de hele buurt dan weet wat het Secret van het vuurwerk is:).

Ik zou graag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat: Ik bekend sta als The Salute King.. :D

Laatst bewerkt:
ik zou graag de secret salute in mijn collectie hebben omdat ik echt een knalfanaat ben,ik heb alle (bijna) alle knalcakes die ik in mijn buurt kan kopen geprobeerd. Deze topper kan natuurlijk niet ontbreken in mijn collectie!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik mijn nieuwe buren wil laten horen dat het een knallend 2012 wordt!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dan geen karton aan andere knalcakes door moet lonten om het effect te behalen van de Secret Salute :D

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat dan iedereen die staat te kijken dan van enthousiasme gaat gillen.

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik mijn buurman gek wil maken in plaats van dat hij mij gek maakt met zijn keiharde muziek.

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik hier zo lekker mee knal, dat illegaal geknal overbodig is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan