[Rubro prijsvraag] Win een gratis karton Secret Salute!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou graag de Secret Salute in mijn collectie willen zodat ik het geheim kan ontkrachten!

Ik zou graag de Secret Salute in m'n collectie willen om het overtollig vet uit m'n buurvrouw d'r reet te trillen.

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat een echte freak alleen voor het beste gaat !

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dan nog harder van de dag der dagen kan genieten!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat
Ik met mijn kleine budget in de avond geen groot vuurwerk kan kopen,
en me ouders alleen van sier houden.
en omdat ik de buurman met zn poolse pot der uit wil knallen.
en ook omdat ik met mn 15 jaar al zon grote vuurwerkfan ben xd

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat.
Ik niet echt een groot budget heb om in de avond knallen en aangezien dit een top cake is.

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dolgraag de Secret Salute in mijn collectie zou willen :)

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat,Iedereen weet dat ik helemaal koekwous ben van vuurwerk:p

En ik het een ander gun daar ik genoeg heb en er dan een ander een plezier mee doe.

Veel succes iedereen:D

Secret Salute

Secret Salute

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat: ik het geheim dan... met de hele buurt delen kan, rammerdebam!!!

laten ze iedereen wat doen die hier aktief is want we denken allemaal mee met rubro, zowel hier of als prive berichtjes want posten hier doe ik niet zo vaak terwijl ik echt een rubro fan ben.
groeten

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dan de hele buurt kan laten weten dat het geheim van de secret salute ongelofelijk is omdat ik als 14 jarige wil laten zien dat je met consumenten vuurwerk een ongelooflijk project kan maken!

Zo dat was hem. En uiteindelijk zou ik hem kunnen filmen dat jullie hier op Vuurwerkcrew ook kunnen zien dat het een ongelofelijk geheim is! Zou echt tof zijn als ik iets win.
Lekker rooklucht en met 14 jarige leeftijd moet ik het hele jaar sparen verjaardagsgeld zakgeld en een beetje van me moeder dus iets anders kopen zit er echt niet in...
Maarja eens een vuurwerkfreak altijd een vuurwerkfreak!:p

Ehh mensen, prijs van wat je wint als je die zin afmaakt is nog niet bekend.

Je wint een karton secret salute als je het op een leuke manier in beeld brengt, bijvoorbeeld 12 tegelijk.

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat, Rubro Vuurwerk de beste salut blok van nederland heeft en dat mag iedereen weten en vooral horen. Mvg michel :bye:

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik de rest van de avond alles wil horen met een tuut in de oren. :D

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dan op een stiekeme plek alleen kan gaan genieten van de secret salute!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan