[Rubro prijsvraag] Win een gratis karton Secret Salute!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat......

Secret voor mij alleen niet genoeg is, de Salute maakt hem compleet!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dan voor de hele straat een spectaculaire show kan geven, dit is het perfecte finale blok.

Bonbloca

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dan eindelijk mn irritante buren wakker kan dreunen om 10 uur

Ik heb vanavond contact gehad met Ruud van Rubro.
Het karton wat te winnen is door het maken van het filmpje met de meeste secrets salute's is enkel op te halen bij de vuurwerkdiscount winkels in Almelo, Vriezenveen of Wieren.

Dit zelfde geld voor de cake die je kunt winnen voor de meest orginele slagzin.

De prijswinaar van de slagzin zal zo snel mogelijk bekend worden, binnen nu en 3 dagen.

De gene die het karton wint wordt rond de kerst dagen bekend gemaakt.
Omdat dan eigenlijk pas de meeste demo's zijn geweest waar je de secret salute kunt filmen.

De meeste van ons rijden het gehele land door, dat er dus wat kilometers gemaakt moeten worden kan geen kwaad :)

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met Wim, die mij als topic-starter toestemming voor deze actie heeft gegeven. Ik kan nu de winnaar bekend maken van de "Slagzin-actie" Dit is geworden: ummagumma

Zeer orgineel wat ummagumma ten tonele heeft gebracht!
(check post 126)

Mijn verzoek is je mailadres / telefoonnummer via een pm of mail op [email protected] te sturen, dan zal ik je in contact brengen met Wim voor de verdere afhandeling.

Wat betreft de "Filmactie" : hierover kom ik binnenkort terug, want de afspraak was dat de uitslag hier eind januari 2012 bekend over zou worden gemaakt, zodat jullie thuis of waar dan ook filmpjes konden maken van de secret salute ipv alleen van shows. Dit moet even worden kortgesloten en hier horen jullie zsm van mijn kant over.

ummagumma gefeliciteerd met je overwinning!!!!

Ik heb vanavond contact gehad met Ruud van Rubro.
Het karton wat te winnen is door het maken van het filmpje met de meeste secrets salute's is enkel op te halen bij de vuurwerkdiscount winkels in Almelo, Vriezenveen of Wieren.

Dit zelfde geld voor de cake die je kunt winnen voor de meest orginele slagzin.

De prijswinaar van de slagzin zal zo snel mogelijk bekend worden, binnen nu en 3 dagen.

De gene die het karton wint wordt rond de kerst dagen bekend gemaakt.
Omdat dan eigenlijk pas de meeste demo's zijn geweest waar je de secret salute kunt filmen.

Laatst bewerkt:
:handsup::handsup:
Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met Wim, die mij als topic-starter toestemming voor deze actie heeft gegeven. Ik kan nu de winnaar bekend maken van de "Slagzin-actie" Dit is geworden: ummagumma

Zeer orgineel wat ummagumma ten tonele heeft gebracht!

ummagumma gefeliciteerd met je overwinning!!!!
]:handsup::handsup:
Nou mensen hier ben ik super blij mee!!! Bedankt. ik zal met trots naar wierden afreizen en mijn prijs in ontvangst nemen. En zal daar dan ook maar extra klein spul voor de kids inslaan want zonder hen was het nooit gelukt:wink:, en natuurlijk ook wat groter spul voor die papa.
VWC en RUBRO/WIM nogmaals heel erg bedankt.
Oja, en ik had al besloten om mijn creatie in zijn huidige vorm daadwerkelijk als kerstkaart te versturen naar al mijn familie en vrienden

(slagzin modus aan)de enige reden dat we de secret salute niet willen is omdat we hem ummagumma gunnen(slagzin modus uit)
gefeliciteerd:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan