Reacties op collecties 2010/2011

FPX3 leuke collectie maar als ik jou was zou ik die foto's en wat er bij komt weg halen als je er goed van wilt genieten;)

ziet er goed uit vuurwerkfreaky! maar ik weet niet of het wel zo slim is om zulke fotos te posten

Ik denk dat de personen die foto's van hun (illegale) collectie op dit forum posten zich daar terdegen van zijn bewust. Waarschijnlijk zijn ze niet bang of hebben ze het niet thuis liggen o.i.d.

Eigen keus. Suggestie aan de mods: laat deze waarschuwende posts staan als waarschuwing... (duh) Eigen keus voor wie dit soort illegale waar post. Moeten ze maar beter nadenken vantevoren. Eigen schuld als ze gepakt worden. 't Is niet aan een forum om ze in bescherming te nemen. Als je dat wel gedeeltelijk wilt doen, includeer dan een waarschuwing in de openingspost. Dat is alles wat je als forumcrew kunt doen, en dan ben je van dit soort posts van leden af.

Laatst bewerkt:
vind 1 tot 3 cobra's wel leuk voor een dag af en toe eens een loeiharde knal er tusse maar een half karton cobra's gaat mij echt de pet te bove hoe verziek je het ook voor andere><

Laten we nu niet teveel hierop ingaan wat de 1 normaal vind, vind de andere abnormaal. Conclusie eindeloze discussie.

Laten we nu lekker genieten van elkaars collectie's.
En posten maar.:D

vind 1 tot 3 cobra's wel leuk voor een dag af en toe eens een loeiharde knal er tusse maar een half karton cobra's gaat mij echt de pet te bove hoe verziek je het ook voor andere><

denk dat dit niet alleen voor hem zelf is.. als je begrijpt wat ik bedoel:p

dat begrijpen we maar hoeft niet zo te zijn.
afgelopen jaar had een maat van mij ook 100 zink en 100 cobras en dat was puur voor hem zelf.
leuk dat hij er tog zo van geniet!
maak er liever geen woorden meer aan vuil!
zie liever zoveel mogen lijk fotos want ik vind het mooi om te zien wat andere hebben!!

Back
Bovenaan