vuurwerkfreaky!
Banned
Het zijn 2 kartonnen dus 200 pakjes van 3 stuks.
Nee idd ik ook niet, gelukkig staan ze ook niet op me kamer haha
Nee idd ik ook niet, gelukkig staan ze ook niet op me kamer haha

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien lijkt dat wel zo, maar oud en nieuw vier ik niet in mijn eentje. Namelijk met een hele groep zoals ieder jaar. dan is het echt niet zo veel als dat het lijkt hoor maar goed. Personen zoals jij verpesten dit en ik zal de foto's wel verwijderen.
Edit: En oja, thanks!
@ smoorkie2 dan geloof je 't niet, je moest is weten wat een oorlog het hier is tijdens O&N![]()
waarom voor de handel???
echt waar ik ken mensen op dit forum (noem geen namen)
die hebben werkenlijk kartonnen voor zig zelf!
de een steekt ze 1 voor 1 af de ander bouwt een mascleta.
en waarom vinden mensen het weer niet gek als iemand een karton salutes of sier shells voor zich zelf wil?.....
Ik zou wel eens een filmpje van zo'n karton cobra's willen zien wat af gaat het is immers massa explosief!,ik zou het niet durven bewaren hoor!
Ik snap dat zeiken niet echt.
Laat de mensen gewoon hun spul tonen, boeien alsof het voor de handel is, heb je niets mee te maken. Zolang het niet op vuurwerkcrew gebeurt, zie ik de ernst er niet van in.
Maar Firejordy zal vast wel een leuk oud en nieuw hebben.
Mag ik met je mee stoken? haha![]()
gezellig@ smoorkie2 dan geloof je 't niet, je moest is weten wat een oorlog het hier is tijdens O&N![]()
nou cobra's zijn niet de hardste knallers die er te verkrijgen zijn, ik schiet zelf 3'' / 6'' salutes, dus dat zal reuze mee vallen bij jou.
maar ontopic: 600 stuks cobra's is gewoon voor handel. niemand kan je wijsmaken dat jij er 600 voor je zelf hebt. ook van die fenix kartonnen (10x50pakken) = 500 pakken (500 x20stuks) = 10000 fenix nitraten. dat is gewoon puur voor de handel. het ging mij erom dat mensen hun collecties komen showen, terwijl het feitelijk niet eens hun eigen collectie is![]()
dus is 1/5e deel van jou, wat heeft het dan voor nut om jou collectie van 2 kartonnen cobra's te posten? 1/5e is maar van jou.. als ik al het spul van de buren erbij pak heb ik ook een hele bunker collectie.. maargoedDaarom zijn ze ook niet allemaal van mij, deel 't door 5 dan valt 't wel mee![]()