Reacties op collecties 2010/2011

dus is 1/5e deel van jou, wat heeft het dan voor nut om jou collectie van 2 kartonnen cobra's te posten? 1/5e is maar van jou.. als ik al het spul van de buren erbij pak heb ik ook een hele bunker collectie.. maargoed:)

dan doe je dat toch?
zit er een beetje jaloezie bij je?

Wat een discussie om niks zeg. Als hij trots wil tonen wat zij gaan stoken dan doet 'ie dat toch lekker. 't Ziet er ook gewoon verrekte stoer uit. Maar ik ben blij dat ik er niet in de buurt woon (voor zover ik weet :p ). Als de mods er iets tegen hadden was het al wel verwijderd of iets over gezegd. Laat hem/hun toch blij en trots zijn met dat spul, en het risico op politie-aandacht zelf voor lief nemen. Eigen keus voor gebruik, eigen keus voor risico's. Zolang ze maar opletten waar ze het heengooien... (hoewel die opmerking van 'oorlog in de straat' mij niet echt hoopvol stemt...)

Ik wil zeker niet "de mod" uithangen, maar lijkt het jullie niet leuker om gewoon gezellig te blijven reageren op de geposte collecties? De relatie tussen het posten van mega-hoeveelheden en handelen zijn iedereen (ook onze blauwe vrienden) al lang bekend. Laten we er maar van uit gaan dat mensen die dergelijke foto's delen zich bewust zijn van de risico's en daar kennelijk geen probleem mee hebben.

Ik ben benieuwd hoeveel "Gepakt!"-topics er dit jaar op zullen duiken.

Anyway; laten we hier beter gezellig over de collecties gaan kletsen. :D

Cameo

nou cobra's zijn niet de hardste knallers die er te verkrijgen zijn, ik schiet zelf 3'' / 6'' salutes, <<<<<<
6'' salute's?

en dan over anderen zeiken :D
en een 6'' salute bestaat nog en eens.
dus droom verder:bonk:

dit vindt ik wel erg grappig.. ik had vorig jaar toch echt een 6'' salute bij mijn mixed karton:)

en zoals je kan zien aan de filmpjes bestaat een 6'' salute dus wel. jij hebt er dus niet zo heel veel verstand van. :bye:

Zo laatste waaschuwing bij deze dan......Graag weer alleen commentaar over de collectiefoto's en niet of je iets wel of niet plaatst voor handel of dat het niet alleen voor jezelf is of dat producten wel of niet bestaan....daar zijn andere topics voor :D

Dank u !

:bye:

@FIREjordy
heb jij zo,n joker1 al afgestoken ofniet?
ik kan er ook aan komen maar zou eerst willen weten of ze hard zijn voordat ik ze neem.

Ja heb er al een aantal mogen bewonderen, vind het echt top pijlen!
Ze zijn toch echt wel te vergelijken met een zink 901!
Dus zeker een aanrader :)

allemaal al hele mooie collecties, maar pas op, vorig jaar heb ik ook een foto van mijn illegale vuurwerk op vwc gezet, paar weken later stonden ze aan de deur! :shocked:

Ik dacht ook dat ze me toch niet zouden pakken, maar daar schrik je toch nog van hoor.. Zelfs bij kinderen met een kleine collectie licht illegaal vuurwerk als die van mij, vallen ze zonder pardon binnen (met 8 man, ik overdrijf niet! :mad: ).

Dus dit jaar zullen jullie mijn legale collectie ergens in de laatste drie dagen van het jaar online kunnen bewonderen. :)

Zelfde geld voor mij, en sinds dien alleen maar legaal vuurwerk gehad. Leer je toch echt van, zeker als klein jochie ;)

Back
Bovenaan