Reacties op collecties 2008/2009

vind ze wel pro die pantservuisten. is natuurlijk wel zo dat ze niet echt meer vertrouwbaar zijn als ze uit 2004 komen maargoed troep is het toch zeker niet:cool:

deze komen niet uit 2004, dit is ouwe zooi uit het BEX tijdperk. reken er maar op dat die dingen uit halverwege de jaren 90 komen dus 14 jaar oud ofzo. Er gingen 2 jaar terug kartonnen tegen dumpprijzen weg, gewoon omdat de helft het niet deed. zeg 100 euro voor 3 kartonnen pantsers.

Wel grappig want ik heb ze 3 jaar geleden nog gehad en heb toen helemaal geen weigeraar gehad tussen de 4 pakken (40 stuks dus) die ik had. En verwacht niet dat zo'n product 'íneens' overdatum is. Wel zonde dat ze zo schaars aan het worden zijn, het zijn top knallers.

Wel grappig want ik heb ze 3 jaar geleden nog gehad en heb toen helemaal geen weigeraar gehad tussen de 4 pakken (40 stuks dus) die ik had. En verwacht niet dat zo'n product 'íneens' overdatum is. Wel zonde dat ze zo schaars aan het worden zijn, het zijn top knallers.

Dan heb je geluk gehad want dan waren die van jou goed opgeslagen geweest. Geloof me, er waren mensen die die dingen hadden gekocht en geen 1 deed het er.
Ik zou het risico niet nemen en voor de BSC gaan.

ziet er al nice uit ward:D en die atomico's zijn ook echt vet Doodskopper!. hoop ze dit jaar ook te krijgen :)

Zijn nog genoeg andere manieren waarop je ze onveilig kan schieten!
En dat soort werk willen wij hier niet op het forum hebben...
En als je zelf al aangeeft dat het waarschijnlijk niet kan dan kan het waarschijnlijk ook echt niet...
Kan het niet vaak genoeg zeggen die dingen zijn levensgevaarlijk gebruik ze waarvoor ze zijn!!!
En nu weer over de collecties

mpiwowski: really great stuff man
thanks a lot for your pictures and video,s
i suppose you will buy a lot from Jorge this year?
Or only Tropic?

:bye:

Inderdaad Ward, wat een kleine miezerige update. Schaam je!

Dat is zowat een hele collectie joh. :tongue2:

Back
Bovenaan