Fallas 2008

Veel sterkte toegewenst, laat mij delen in je verdriet; een collega van me is zondag plotseling gestorven toen hij werd aangereden door een trein.
Ik kan me voorstellen hoe erg je geschrokken bent. Ik was in jou plaats ook niet naar Fallas gegaan, dat zou misschien wel vervelend zijn geweest.:wink:
:bye:

Gecondoleerd Damian.

Om zulke redenen is het inderdaad heel jammer maar het is niet anders, zulke dingen komen nooit goed uit. Veel succes de komende tijd.

Fallas 2008 kan nu ook voor ons écht beginnen!!! WHOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!

Tot donderdag mensen, we proberen contact te houden via een dagboekje, hopen dat we een vrij netwerk hebben. :wink:

:bye:

:cry::angry: m'n opa heef vanmiddag om 3 uur plotseling 'n dodelijke hartaanval gekregen , en ik heb dus besloten om niet naar valencia te gaan , zodat ik m'n oma en de rest van de familie kan steunen in deze moeilijke tijd .
Gecondoleerd en heel erg veel sterkte.
Een begrijpelijke keuze. Volgendjaar is er weer Fallas en familie gaat altijd voor.

eg wel, Europla heeft weer een dijk van een Mascleta neer gezet.
Ik heb zitten genieten weer.
geen standaard ritme wat ze de laatste jaren veel gebruikte, maar eindelijk eens wat anders.
Europla blijft toch weer mijn favoriet hoor :D
Giron. :wink:
Hafe fun mannen daar :bye:

Kijk op dat filmpje van mascleta van 15 maart vliegt er een vliegtuigje voorbij. Het is net of ze die met de salutes uit de lucht proberen te halen.

:p

ik vond de mascleta van 15 maart echt abnormaal masterlijk mooi :thumbsup::applause::biertje: .
net als vorig jaar behoort de mascleta van europla de belgida echt minstens tot de beste 3 masceta's van fallas .
perfect op ritme geschoten , en de finale bevat net als de rest van de show , erg veel variatie .

Laatst bewerkt:
ik kreeg net SMS van Firespree Vanuit Valencia, schijnt een goede avondshow geweest te zijn met veel cilinders. dat beloofd wat. Daan heeft een videocamera van ons mee.. dus we zijn benieuwd!!!

mascleta van vandaag was erg goed , vooral die color salute's op 4:40 zie je niet vaak , ondanks dat ze echt 'n flinke positieve draai geven aan de mascleta .

Hi guys, even een kort berichtje vanuit Valencia.
Wij (Mike,Erik,Taco,Daan,Rick,Jan en ik) vermaken ons uitstekend hier.
De mascleta,s zijn erg goed. En de avondshow van gisteren was geweldig.
Veel bommen met goud en fluiters. Voor het eerst van mijn leven een bom met kubuseffect gezien. Schitterend.
Jullie zullen het straks allemaal op film zien.
Mike en Daan filmen beiden, we hebben de films zelf al gezien, en ze zijn goed.
Compliment voor Daan, want hij had nog niet vaak gefilmd.

En natuurlijk veel stoken he.!! Vooral veel borracho,s en wat blokken en de trueno,s 4.

Wens jullie allemaal fijne dagen en tot overmorgen

Groetjes
Fred

Hehe ze vermaken zich daar prima inderdaad. Kreeg ook een SMS van Moontan waarin stond dat hij een dag ziek op bed heeft gelegen. Dat is echt balen. Maar verder prachtige Mascletas. Dat is mooi om te horen.

Hallo allemaal, hoe is het met jullie?
Met ons gaat het prima.
Gisteren de beste dag van alle dagen hier.
In de rivierbedding was het stervensdruk met Nederlanders en een paar Engelsen
We hebben uren lang heerlijk staan stoken met leuk vuurwerk van klein tot groot.
Twee leuke mini-showtjes tussendoor, affijn jullie zullen binnenkort de beelden zien.

De avondshow, Nit del Foc, was mijn persoonlijke hoogtepunt tot nu toe.
Je voelde het al aankomen, bij de opbouw kon je al zien dat er heel veel afgeschoten zou gaan worden. Maar ook de enorme drukte van mensen, meer dan andere avonden. Het is voor de Valencianen duidelijk de avond der avonden.

De opening van de show ging gepaard met een serie salutebommen.
Daarna diverse bommen en shells met peony,s, blinkers en ook prachtige meerslagenbommen. Zeer fraai uitgevoerde tourbillions,girandola,s, crossettes en waterfall shells.
De finale was erg bont, mooi uitgevoerd, met als slot een overweldigende serie salutes.

Vanavond dan het einde van Fallas voor ons. Met de bekende crema (poppenverbranding). En morgen weer vroeg op. We verwachten in de middag weer aan te komen.

Ik zou jullie willen zeggen: een fijne dag en we spreken elkaar weer morgen.

Groetjes
Fred

Dat noemen ze nouw verrassings effect :p haha nee denk verkeerde timing ingesteld :p

Was een top mascaleta :D

Back
Bovenaan