Reacties op collecties 2008/2009

hehe, Ja ook echt 1 net zoals die jumping jack ik denk echt van wat zou het voor moeite zijn om die ene nog aftesteken. :P

Ik heb ook nog veel klein meuk van vorig jaar overgehouden. Dat zie ik ook steeds rondslingeren op mijn kamer. Vandaag ook, was een kastje kapot dus ging hem eerst even maken. Moesten al die spullen er even uit, kwam ik nog een pak Maxipijlen tegen, een losse Blackboy, een Black Devil.. Haha. Weet ook zo nog een Romeinse Kaars te vinden in mijn kamer want die moest ik een keer verstoppen.

Heel leuk dat kleine spul zo... :p

fireworks-freak: Bescheiden collectie, maar wat je hebt is wel gelijk het betere werk. Leuk spul.

Hoe graag ik ook mee wil doen met Amerikanen bashen (en dan pakken we de 51ste Staat Israël gelijk ff mee), hebben we daar niet andere forums voor?

ben dit jaar in amerika geweest maar snap niet wat je bedoelt met dom volk hoor en met oplichten? het is daar een stuk voordeliger qua prijzen hoor maargoed.
laten we ontopic gaan.

fireworks-freak: vind echt dat je een super collectie hebt:Dweliswaar voor sommige hier weer niet genoeg:p. maar ik ben best jaloers haha.

Iedereen heeft een prachtige collectie zeg ik zelf heb nog niks thuis liggen alles opgestookt vorig jaar en illegaal vuurwerk doe ik (nog) niet aan. Snap niet hoe jullie het zo netjes kunnen laten liggen de laatste 3 dagen van het jaar heb ik er zelfs heel heel veel moeite mee om er van af te blijven en bij jullie ligt het er nu al :rolleyes:

Iedereen heeft een prachtige collectie zeg ik zelf heb nog niks thuis liggen alles opgestookt vorig jaar en illegaal vuurwerk doe ik (nog) niet aan. Snap niet hoe jullie het zo netjes kunnen laten liggen de laatste 3 dagen van het jaar heb ik er zelfs heel heel veel moeite mee om er van af te blijven en bij jullie ligt het er nu al :rolleyes:

Van nu tot 31december kan ik er anders ook niet vanaf blijven. De spullen gaan wel 30 keer uit de dozen omdat ik het voor de zoveelste keer wil bekijken, opsnuiven en in mijn handen wil voelen.

Van nu tot 31december kan ik er anders ook niet vanaf blijven. De spullen gaan wel 30 keer uit de dozen omdat ik het voor de zoveelste keer wil bekijken, opsnuiven en in mijn handen wil voelen.

dat probleem ken k wel :D

Ik zie op verschillende foto's van die pakkjes Golden Dragons. alleen deze kon je toch alleen maar per 12 pakjes kopen? ik zie steeds 3 of 4 pakjes..

Back
Bovenaan