Pyroworld.nl eindejaars video 2010-2011! "It is done!"

RedBaron

Pyroworld
Zoals ieder jaar release ik een einde jaars video. Met alle hoogtepunten, memorabele momenten van het meest spectaculaire vuurwerk. zo ook dit jaar weer. In Oktober releasde ik al een kleine teaser van deze eindejaars video.

Zo had je al een kleine indruk wat je dit jaar kon verwachten. Aan het einde van de video werd op een iet wat spooky achtige manier onthuld wanneer de video zou worden gereleased hehehe :)

Wel, dat moment is dus daar! :D(trom geroffel) De Pyroworld eindejaars video 2010-2011 is klaar! En staat reeds ter download voor jullie klaar. of als HD Youtube video.

HD YOUTUBE:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

HD WMV:

Klik voor download
(514MB, Rechter muis knop: doel opslaan als, streamen mag ook)

Veel kijk plezier bij deze ruim 19 minutende durende video. Met alle hoogte punten en memorabele momenten van 2010 op vuurwerkshow gebied! En dit natuurlijk gemonteerd op een leuke soundtrack.

Enjoy! :p

Laatst bewerkt:
Wat een ART, geweldig Jack.
Geen woorden voor , wat een schoonheid aan effecten.

Bedankt voor het delen.

Weer een mooie eindejaars video, complimenten.

Ook leuk om de stukjes te zien waar ook ik bij was,

Bedankt voor het delen!

Ik heb hier met een gigantische smile en kippenvel zitten kijken. wat een geweld toch.

wederom prachtig gechoreografeerd met de muziek, top!

kom maar op met die DVD :D

Weer een mooie eindejaars video, complimenten.

Ook leuk om de stukjes te zien waar ook ik bij was,

Bedankt voor het delen!

ja ik zat nog te twijfelen.. ik wist niet of ik de kijkers van mn video dat aan kon doen.. jij in beeld :D

Ik heb hier met een gigantische smile en kippenvel zitten kijken. wat een geweld toch.

wederom prachtig gechoreografeerd met de muziek, top!

kom maar op met die DVD :D

DVD van Rotello komt er snel aan hoop ik!

Fantastisch Jack, zit echt te genieten hier haha.

7:30:handsup:

Zo hoort het!!!

Dank :D Ja dat shot moest er gewoon in.. echt zo gruwelijk hahaha. Dat kan alleen maar in Italië :p

Jack, je hebt jezelf met deze film echt weer zwaar overtroffen! Hulde! :applause::droolthum

Dacht even toen ik de ruime 19 minuten zag van pfffffffff, maar manman, wat heb ik echt zwaar genoten van deze film! Hoe je het doe, doe je het, maar de juiste stukjes die bij de muziek passen, uniek gedaan!

Vraag me sterk af of je deze ooit nog overtreft. :p

:bye:

Jack, deze film is fenomenaal; ik noem geen specifieke hoogtepunten, de hele film is 1 hoogtepunt, zowel qua vuurwerk als muziek. Rotello mocht natuurlijk ook niet ontbreken, dat is ook het einde van de film, en die wordt afgesloten met een finale van een show in Rotello met de duidelijke woorden van jou zelf: Tering he!!!
Zeker smullen geblazen en ik zal deze film nog regelmatig bekijken. Thanks!!

Zoals ik je net ook zei jack. Mijn complimenten! Zoals Fred zei in zijn post, één groot hoogtepunt de hele video. Ik heb er van genoten en zal hem geregeld nog eens opzetten:)

Heb de eerste 5 minuten gezien toen hield mn pc t even voor gezien.
zo dus eventjes kijken, en de eerste 5 minuten hebben tochwel besloten dat de rest via de tv wordt bekeken:p.

Maar in die 5 minuten heb ik al kunnen zien dat dit weer een staaltje kunst is!
Super mooi opgezet en afgestemd, mijn complimenten Jack:wink:
Er zitten prachtige beelden en producten in, en dan ook nog eens mooi in beeld gebracht! chapeau.

Iets met speechless en harde plasser.... :)

Echt prachtig werk weer. Top cameraposities, monteerwerk. Heerlijk in HD en super audio tracks!!!

Wat een heerlijke film! Jack, complimenten, wat een werk heb je er weer van gemaakt! Respect!

:cool: Bedankt!

Helemaal geweldig inderdaad :shocked: Ik zat me al af te vragen hoe vaak we dat nummer van Katie Perry tegen gingen komen, maar als die vaker op deze manier terugkomt, vind ik het prima.

Bedankt voor het delen van de schitterende beelden :bye:

De "Promomeester" aan het werk:D
Man wat doe je dat iedere keer toch weer zeer gaaf zeg, heb echt zitten genieten hier:p

Klasse!

Back
Bovenaan