Pyroworld.nl eindejaars video 2010-2011! "It is done!"

Jack super weer hoor, elk jaar toch weer een compilatie om naar uit te kijken!
Bedankt man echt weer genieten:)

Fenomenaal gedaan Jack.Ik heb met kippevel zitten genieten van de beelden waarvan ik er toch veel herken, zoals die tering van Rotello:p

suuupeeeer filmpje echt heerlijk! thanks RedBaron. heerlijk echt kippenvel momenten. normaal is 19mintuten teveel maar dit had wel poosje door mogen gaan:):p!

Hartelijk bedankt voor dit zeer fijne kerstcadeautje!
Wat heb je er weer een top compilatie van weten te maken.
Heel fijn dat je ons zo kunt laten nagenieten van al die mooie momenten.
Ik heb er van genoten, en ik zeg Please Keep Up the Good Work!

Jack, Wat een film man :D

Geweldig hoe je dit weer hebt gemaakt. De super beelden die jij hebt + de juiste muziek keuze + de kennis om zulke flms te kunnen monteren + je nieuwe koffiezet apparaat :wink: maakt jouw films echt uniek :handsup:

Ik had je het al een paar keer verteld, Maar jouw films zijn gewoon top :D

Gr stefan

Jack, Wat een film man :D

Geweldig hoe je dit weer hebt gemaakt. De super beelden die jij hebt + de juiste muziek keuze + de kennis om zulke flms te kunnen monteren + je nieuwe koffiezet apparaat :wink: maakt jouw films echt uniek :handsup:

Ik had je het al een paar keer verteld, Maar jouw films zijn gewoon top :D

Gr stefan

Ja al weken zeur je me de oren van mn hoofd.. en dan release ik die video en dan ben je er ineens een dag niet.. waar was je man! :p

Maare bedankt Stefan voor je reactie hahahaha :wink::D

Zoals beloofd he, ik heb hem gisteren in de bus gekeken. Wat prachtig zeg, wat een geweld, maar ook wat een schoonheid! Die waterfall bommen, damn, wat waren die prachtig! Goud en daarachter schitterende glitters. Ook de muziek die je gekozen, erg goed!:)

keep up the good work!

Gisteravond samen met andere vuurwerkbuddies nog opnieuw gekeken op een 100 inch scherm met super geluidset. Haren staan nog overeind op de rug :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Jack,

Echt geweldig! Je hebt jezelf weer eens overtroffen!
Heerlijke promo voor vuurwerk in het algemeen.
Deze video wil elke winkelier toch in z'n winkel hebben draaien.

Ja al weken zeur je me de oren van mn hoofd.. en dan release ik die video en dan ben je er ineens een dag niet.. waar was je man! :p

Maare bedankt Stefan voor je reactie hahahaha :wink::D

Ben wel blij dat het opvalt als ik er 1 avond niet ben :p zosnel mis je me dus :D

Neej nogmaals echt top :handsup:
Op me werk zeiken ze altijd tegen me als het om vuurwerk gaat, standaard reactie daarzo als ik een filmpje aan het kijken ben = Oww daar gaat ie weer hoor,

Dit keer : Steef hou op dalijk gaan we het ook nog leuk vinden :p

Zegt genoeg lijkt me :D

Ik ga hem nu ook ff downloaden, had hem alleen via YT bekeken.

Gr stefan, keep up the good work

Ben wel blij dat het opvalt als ik er 1 avond niet ben :p zosnel mis je me dus :D

Neej nogmaals echt top :handsup:
Op me werk zeiken ze altijd tegen me als het om vuurwerk gaat, standaard reactie daarzo als ik een filmpje aan het kijken ben = Oww daar gaat ie weer hoor,

Dit keer : Steef hou op dalijk gaan we het ook nog leuk vinden :p

Zegt genoeg lijkt me :D

Ik ga hem nu ook ff downloaden, had hem alleen via YT bekeken.

Gr stefan, keep up the good work

Je moet ook werken op je werk.. En niet filmpies kijken en VWCen :p

Veel kijk plezier met je download hehehe

Zit hem nog eens te kijken op groot scherm HD en geluid uit een bose surround setje wat resulteert in KIPPENVEL. Echt heel mooi gedaan, perfecte muziek etc.

Back
Bovenaan