Pyroworld.nl eindejaars video 2010-2011! "It is done!"

ook dit jaar weer genieten van jouw film, wat een mooi spul, en mooi geschoten, en goed gemonteerd. thnxx man

Grande Spektakul Mr. Jack, ik heb zitten te genieten van deze vuurwerk film. Top gedaan :thumbup:

:p miste wel mijn LOTR muziek :cry:

Wat een eindejaarsvideo toch weer, ik had gelijk zin om te kijken toen ik het topic zag!

Je kan wel stellen in deze video de beste shows en mooiste stukken vuurwerk uit 2010 voorbij komen. Wat een kleuren, wat een set-ups toch, ongelofelijk. Het mooiste stuk voor mij is toch wel het einde waar het gedonder ineens weer uit je boxen komt geblazen:D

grtzzz

nice :shocked: doe is uploaden zonder muziek dat zou geweldig zijn lekker wegdruenen met me geluidssetupje voor me computer:D

Hé pyro-maatje,

Ziet er weer faantaastisch uit joh! Lekker op muziek met een lekkere .it finale. Mooi om sommige Rotello momenten nog een keer opnieuw te zien.
Bedankt weer voor al dat moois, heb er onder het genot van een goede whisky van zitten genieten. Nu nog dat Rotello schijfje en 2010 is bijna kompleet!

Zal eens kijken of ik je nog meer mooie shots kan bezorgen....
Probeer straks m'n 'prinsesje' ook maar op de plaat te krijgen. Hahaha.

Jack mijn complimenten kerel. Weer blijkt maar wat een ontzettende vuurwerkfanaat je bent. Ik weet dat hier ontzettend veel tijd/energie inzit. Bedankt voor het delen heb er met veel plezier naar gekeken :)

Bedankt allemaal voor deze toffe reacties allemaal zo ver! :D Dat vind ik echt ontzettend leuk om allemaal te lezen!

Jack, is het nummer Legend van Angerfist niets voor een mixje misschien?

Het nummer klinkt goed. Maar is net even wat te hard voor in zo een montage. Thanks anyways

nice :shocked: doe is uploaden zonder muziek dat zou geweldig zijn lekker wegdruenen met me geluidssetupje voor me computer:D

hehehe dat zou kunnen ja.. maar dat wordt denk ik een hele rare kakafonie van geluid wat niet te volgen is denk ik :p

Nu nog dat Rotello schijfje en 2010 is bijna kompleet!

Zal eens kijken of ik je nog meer mooie shots kan bezorgen....
Probeer straks m'n 'prinsesje' ook maar op de plaat te krijgen. Hahaha.

ben er druk mee beziog met dat Schijfje :)

Zorg maar goed voor je princessje.. ik zal er alles aan doen om die goed op beeld te krijgen :p Ik kijk verder ook uit naar die super Napoli pizza van je!

Jack fijne man. Ik heb geweldig genoten van jullie eindejaarsvideo. Super vet gewoon. De muziekkeuze, beeldkwaliteit en verscheidenheid in vuurwerk maken het helemaal. In de laatste paar seconden met jouw commentaar en gejuig, gaf me echt kippenvel.
Top!

Hartelijk bedankt voor de vele films en video's dit je ook dit jaar weer voor ons hebt verzorgt.

Back
Bovenaan