[PRIJSVRAAG] Win een Galacticos

Ik heb zelf ook niet bij de harde kern van Den Haag gezeten, maar ik zat vaak zat tussen hun op de tribune "Midden Noord" in het oude vertrouwde Zuiderpark

Heb zelf niet bij HJK gezeten maar mengde wel met gasten van HJF. Gekke tijden man en inderdaad Utreg altijd een goede band mee.

Helaas met de mensen van 020 mindere dingen meegemaakt...
Vroeger wel vrij fantiek supporter geweest hier, maar zat op een gegeven moment langer in het supportershome dan op de tribune 🤣 maar dat is lang geleden,pak af en toe nog een wedstrijdje mee maar dat is meer om weer effe bij te kletsen met de oude garde en elkaar weer effe te zien ,meer een reünie gevoel dan echt wedstrijd kijken af en toe 😂

Vroeger wel vrij fantiek supporter geweest hier, maar zat op een gegeven moment langer in het supportershome dan op de tribune 🤣 maar dat is lang geleden,pak af en toe nog een wedstrijdje mee maar dat is meer om weer effe bij te kletsen met de oude garde en elkaar weer effe te zien ,meer een reünie gevoel dan echt wedstrijd kijken af en toe 😂

Same hier, totdat er in Den Haag de bezem door ging ben ik er van weg gebleven.

Het supportershome werd door Ajax in de fik gezet terwijl er kinderen van 14 aanwezig waren.
En het Zuiderpark werd gesloopt.

Ze hebben letterlijk de ziel uit FC Den Haag gehaald en het werd te gewelddadig helaas.

Gelukkig gaat het Utreg beter af en vanavond goed laten zien wat ze kunnen tegen 020.

Same hier, totdat er in Den Haag de bezem door ging ben ik er van weg gebleven.

Het supportershome werd door Ajax in de fik gezet terwijl er kinderen van 14 aanwezig waren.
En het Zuiderpark werd gesloopt.

Ze hebben letterlijk de ziel uit FC Den Haag gehaald en het werd te gewelddadig helaas.

Gelukkig gaat het Utreg beter af en vanavond goed laten zien wat ze kunnen tegen 020.
De zondagmiddag daarna zat ik op Midden Noord en zongen we massaal: 🗣🗣🗣🗣🗣🗣 "Een echte held, die had gebeld!."
Dat heeft ook ook niets meer met voetbal te maken toch en gaat naar mijn idee veel te ver ,en je benadeeld je club er ook nog is mee

Daar heb ik een hele andere mening over eerlijk gezegd 😉, leuke filmpjes misschien maar als klant??????

Hij is geen zuivere koffie, maar wie wel?

Denk dat die toch veel leuke/goede dingen heeft gedaan maar misschien ken jij hem van dichterbij.

De zondagmiddag daarna zat ik op Midden Noord en zongen we massaal: 🗣🗣🗣🗣🗣🗣 "Een echte held, die had gebeld!."

En terecht! Maar ik zat met overstuurde mensen die niks met de vete te maken hadden en was zelf een jochie haha.

En hopelijk komt den Haag ook snel weer terug naar de Eredivisie,horen ze gewoon thuis,als stad als club ,ze passen in mijn beleving als club op dezelfde lijn als Utrecht, Feyenoord en den Haag,volks en mouwen opstropen in het veld

Back
Bovenaan