Tegendraads
VWC lid
Natuurlijk man!
Monster van laak in ze camo broek 2 meter 20 maar de liefste man wie er rond liep haha.
Monster van laak in ze camo broek 2 meter 20 maar de liefste man wie er rond liep haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tom Hoogduin, "de vriendelijke reus" die altijd voorop liep.
Met Kroes nu weer als toppunt.Zakkenvullers en aandachtgeile ego,s
En die had al diepe zakken,dus puur egoMet Kroes nu weer als toppunt.
Triest maar waar helaas. Nu grote wederopbouwtijd.En die had al diepe zakken,dus puur ego

Vroeger wel vrij fantiek supporter geweest hier, maar zat op een gegeven moment langer in het supportershome dan op de tribuneHeb zelf niet bij HJK gezeten maar mengde wel met gasten van HJF. Gekke tijden man en inderdaad Utreg altijd een goede band mee.
Helaas met de mensen van 020 mindere dingen meegemaakt...
Vroeger wel vrij fantiek supporter geweest hier, maar zat op een gegeven moment langer in het supportershome dan op de tribunemaar dat is lang geleden,pak af en toe nog een wedstrijdje mee maar dat is meer om weer effe bij te kletsen met de oude garde en elkaar weer effe te zien ,meer een reünie gevoel dan echt wedstrijd kijken af en toe
![]()
Daar heb ik een hele andere mening over eerlijk gezegdHet mooiste figuur uit Utreg heeft niks met voetbal te maken maar is de man achter Tweewielers Noord.
Iza Ghoula, legende man.
De zondagmiddag daarna zat ik op Midden Noord en zongen we massaal: 🗣🗣🗣🗣🗣🗣 "Een echte held, die had gebeld!."![]()
Vier jaar cel voor bestorming supportershome ADO
Vier Ajax-supporters hebben in hoger beroep gevangenisstraffen gekregen van vier jaar voor hun aandeel in de bestorming van het ADO-supportershome.www.omroepwest.nl
Pff hier was ik 14 man...
Same hier, totdat er in Den Haag de bezem door ging ben ik er van weg gebleven.
Het supportershome werd door Ajax in de fik gezet terwijl er kinderen van 14 aanwezig waren.
En het Zuiderpark werd gesloopt.
Ze hebben letterlijk de ziel uit FC Den Haag gehaald en het werd te gewelddadig helaas.
Gelukkig gaat het Utreg beter af en vanavond goed laten zien wat ze kunnen tegen 020.
Dat heeft ook ook niets meer met voetbal te maken toch en gaat naar mijn idee veel te ver ,en je benadeeld je club er ook nog is meeDe zondagmiddag daarna zat ik op Midden Noord en zongen we massaal: 🗣🗣🗣🗣🗣🗣 "Een echte held, die had gebeld!."
Daar heb ik een hele andere mening over eerlijk gezegd, leuke filmpjes misschien maar als klant??????
De zondagmiddag daarna zat ik op Midden Noord en zongen we massaal: 🗣🗣🗣🗣🗣🗣 "Een echte held, die had gebeld!."
Ja verassing toch weer heSupermax
Nee, dat heeft niks met voetbal te maken. Het was een hele laffe daad van de hooligans uit de hoofdstad. Ik ben blij dat ik er niet aanwezig was in het supportershome in die tijd...Dat heeft ook ook niets meer met voetbal te maken toch en gaat naar mijn idee veel te ver ,en je benadeeld je club er ook nog is mee