Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ho ho ho. Dit is matchfixing.Gefeliciteerd @Stuifie mooie prijs man
En Ajax verloren heyyyyWas al een topdag hier ,kluppie gewonnen,max vanuit de pits gestart en 3e geworden dus een galacticos winnen zou de kers op de taart zijn ,ben mijn speech al aan het voorbereiden![]()
En Ajax verloren heyyyy
Zoals ik al zij mannen,kers op de taart ,gun het iedereenProost ze vanavond op je club @harry janssen, maar de Galacticos die win ik!
Doet keer op keer meer pijn, van altijd de beste club geweest te zijn, naar dertien in één dozijn...En Ajax verloren heyyyy
Sorry, kan je het harder roepen voor de mensen achterin? Ze kunnen je niet horen in Eindhoven.Doet keer op keer meer pijn, van altijd de beste club geweest te zijn, naar dertien in één dozijn...
Bezem er door stan , grootste voordeel hier in utrecht is Frans van Seumeren,geen zakken vullende nobody,s in de organisatie maar een man met passie en duidelijkheid,en ja diep triest dat een grote club als Ajax zo naar de klote wordt geholpen manDoet keer op keer meer pijn, van altijd de beste club geweest te zijn, naar dertien in één dozijn...
Doet keer op keer meer pijn, van altijd de beste club geweest te zijn, naar dertien in één dozijn...
Die communisten wens ik veel plezier in de strijd om het kampioenschap.Sorry, kan je het harder roepen voor de mensen achterin? Ze kunnen je niet horen in Eindhoven.
Hier in Den Haag kunnen we je ook niet verstaanSorry, kan je het harder roepen voor de mensen achterin? Ze kunnen je niet horen in Eindhoven.
Hier in Den Haag kunnen we je ook niet verstaan
Is zo, daarom hebben we nu allemaal belangenverstrengelende bobo's in de RVC en meestal ook in de directie.De slechtste keuze ooit is naar mijn idee er een beurs genoteerd bedrijf van maken
Ik kom nog uit de tijd dat de harde kern van Den Haag en Utrecht een destijds hele goede warme band hadden en dat is lang geleden,het monster van het laken kwartier is dan een naam die me nog bijstaat,zeg je dat iets ?Daar durven ze al jaren niet meer te komen.
Zakkenvullers en aandachtgeile ego,sIs zo, daarom hebben we nu allemaal belangenverstrengelende bobo's in de RVC en meestal ook in de directie.
Tom Hoogduin, "de vriendelijke reus" die altijd voorop liep.Ik kom nog uit de tijd dat de harde kern van Den Haag en Utrecht een destijds hele goede warme band hadden en dat is lang geleden,het monster van het laken kwartier is dan een naam die me nog bijstaat,zeg je dat iets ?