Prijsvraag Discovery Channel

Hier de Hypnotised (t.w.v. €25). Er staat dat ik het kan activeren en ophalen bij de vwt Hoogkerk , maar daar zie ik deze cake niet eens in het assortiment zitten op de site van wvt, misschien wordt die wel apart hiervoor aangeleverd dan.

Laatst bewerkt:
Zo net voor het einde van het jaar hebben wij goed nieuws voor je! Je bent uitgeloot als winnaar van de "Zena Vuurwerk Competitie" in samenwerking met Discovery Channel waaraan je hebt deelgenomen. Dit betekent dat je gratis vuurwerk krijgt bij een Zena Vuurwerk winkel bij jou in de buurt.

Van harte gefeliciteerd met je prijs!

Je bent de winnaar van:

Triple Fountain (1205)
Ter waarde van 17,50 euro

Om je prijs in ontvangst te nemen dien je deze op vertoon van deze email te laten activeren bij de Zena Vuurwerk winkel bij jou in de buurt. Dit kun je t/m 24 december 2010 doen bij:

wel geinig hehe

Heb net even gemaild over het veranderen van het afhaaladres. Ben bang dat ik pas morgen of overmorgen een reactie krijg, terwijl het overmorgen al geactiveerd moet worden..

Dankzij mr.y en zijn altijd positieve reacties dachten heel veel mensen mischien dat hier niks te winnen viel, maar kijk eens wat een prijzen haha:)

Leuke prijsvraag zeg. Beste tijd van mij was 1,42.

Dankzij mr.y en zijn altijd positieve reacties dachten heel veel mensen mischien dat hier niks te winnen viel, maar kijk eens wat een prijzen haha:)

Leuke prijsvraag zeg. Beste tijd van mij was 1,42.

Heb 3X meegedaan onder de 1 seconde hehe...

Ach we zullen wel zien... Verwacht niet dat ik iets win hoor...

ik heb ook een mail gekregen zoals ander winnaars, maar bij mij staat er alleen maar.
je bent de winnaar van: Ter waarde van euro.

er staat dus niet wat ik gewonnen heb, iemand enig idee?

ik hoop de 450 euro.

gr.

Denk toch dat iedereen zowat wel de antwoorden goed heeft... :) De meeste zijn chronisch vuurwerk verslaafden dusz...

Ik heb 0 fout. in 9 seconden. Die onmenselijke tijden zijn toch duidelijk dat je dan cheat? Ik bedoel je kan in minder dan een seconde echt niet lezen wat de vraag is en vervolgens antwoorden, dus eigenlijk ver*** je je zelf een beetje met die tijd

Ik heb 0 fout. in 9 seconden. Die onmenselijke tijden zijn toch duidelijk dat je dan cheat? Ik bedoel je kan in minder dan een seconde echt niet lezen wat de vraag is en vervolgens antwoorden, dus eigenlijk ver*** je je zelf een beetje met die tijd

Bij mij ging de tijd echt snel, mijn tactiek: eerst kijken wat de antwoorden van de vragen zijn, daarna opnieuw de link openenen en dan net zolang doorgaan tot je goede tijd hebt! (en dan pas naam invullen)

Wel naadje dat je op z'n laatst op de 24e (over 2 dagen!) met de mail heenkunt/moet om je prijs te 'activeren'. In die laatste dagen voor kerst redelijk moeilijk, was het niet door kerstinkopen, danwel omdat sommige mensen gewoon hele dagen moeten werken. Morgen na 't werk maar even gauw op de fiets heen door de sneeuw...

Ah joh het kan altijd sneller beter bla bla. Ik doe gewoon mee voor de fun. Als ik dat mooie pakket win dan ben ik echt blij :) Meestal is het toch zo dat er wat uit geloot word. Je kunt bij het verhaaltje ook wel een heel sentimenteel geneuzel in toetsen, dat mijn broertje is overleden en dat die zo veel van vuurwerk hield (is echt zo btw) en dat ik het daarom wil winnen. Maar wat doet dat er toe? Laat ze zelf maar loten wie het wint en we zien wel :P

Ah joh het kan altijd sneller beter bla bla. Ik doe gewoon mee voor de fun. Als ik dat mooie pakket win dan ben ik echt blij :) Meestal is het toch zo dat er wat uit geloot word. Je kunt bij het verhaaltje ook wel een heel sentimenteel geneuzel in toetsen, dat mijn broertje is overleden en dat die zo veel van vuurwerk hield (is echt zo btw) en dat ik het daarom wil winnen. Maar wat doet dat er toe? Laat ze zelf maar loten wie het wint en we zien wel :P

Helemaal gelijk!
Meedoen is ook leuk!
Sentimenteel geneuzel, weet je wat ik heb ingevuld?: we zijn met 16 man, en komen vuurwerk tekort. (HAHAHa :P)

Back
Bovenaan