Prijsvraag Discovery Channel

Haha ik heb de Ghost Song t.w.v. € 29,95 gewonnen!! Mr.Y eat your heart out! :wink:

Haha tuurlijk, hiermee verzamelen ze alleen de email adressen en krijg je per week 10 emails over een gratis herenslip waar je alleen de verzendkosten voor hoeft te betalen.

Mocht het niet duidelijk zijn, bespaar je zelf de moeite.

Ik een crossette(1252) t.w.v. 15 euro :D, alleen niet bij de dealer waar ik mijn vuurwerk koop. Ga maar eens met mijn dealer contact opnemen of dit echt dealergebonden is of dat ik het ook bij hem kan halen.

Laatst bewerkt:
ik heb ook een crossette gewonnen maar me moeder wil er geen 2 uur voor rijden dus geef ik hem weg aan iedereen die hem wil

Ook hier een Flashing Parachute, helaas wordt er gezegd dat Isandra de dichtstbijzijnde winkel is, wat niet zo is dacht ik. Net even gemaild naar vuurwerktotaal, dus we zullen zien :)

Je bent de winnaar van:

Super Nature (1535)
Ter waarde van 89,50 euro

- Vraagje, kan je bij elke Zena dealer laten activeren of moet je gaan naar de locatie wat er in je e-mail bevestigt staat? t moet wel voor 24e geactiveerd zijn 2 dagen nog

ik heb de super nature van 89,50 gewonnen toch leuk voor de moeite!

nog niet bekend wie het pakket van 450 mud gewonnen heeft? hahaha

ps opletten he je kunt je tm de 24ste melden bij je verkooppunt! beetje kort dag maar het is niet anders

Laatst bewerkt:
Heb vooralsnog geen mailtje en heb zo'n 3 x mee gedaan met een behoorlijk snelle tijd. Maargoed, we zullen zien... hehe

Back
Bovenaan