*Vuurwerkfreak
VWC lid
Ik denk dat alle winnaars in 1x benaderd zijn. Dus ben bang dat je niets hebt![]()
Dat kan niet, je kan meedoen tot de 28ste.
Ik heb mijn inzending ook pas net gedaan.
Ik denk dat ze de winnaars in groepjes bekend maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat alle winnaars in 1x benaderd zijn. Dus ben bang dat je niets hebt![]()
Dankzij mr.y en zijn altijd positieve reacties dachten heel veel mensen mischien dat hier niks te winnen viel, maar kijk eens wat een prijzen haha
Leuke prijsvraag zeg. Beste tijd van mij was 1,42.
Ligt het aan de tijd of aan de antwoorden of je wat wint?
Ik had alles goed in een tijd van 0,86 seconden.
Spannend!
Na hoeveel tijd kregen jullie een e-mail? Want ik krijg maar niets binnen.
Ik heb 0 fout. in 9 seconden. Die onmenselijke tijden zijn toch duidelijk dat je dan cheat? Ik bedoel je kan in minder dan een seconde echt niet lezen wat de vraag is en vervolgens antwoorden, dus eigenlijk ver*** je je zelf een beetje met die tijd
Ah joh het kan altijd sneller beter bla bla. Ik doe gewoon mee voor de fun. Als ik dat mooie pakket win dan ben ik echt blijMeestal is het toch zo dat er wat uit geloot word. Je kunt bij het verhaaltje ook wel een heel sentimenteel geneuzel in toetsen, dat mijn broertje is overleden en dat die zo veel van vuurwerk hield (is echt zo btw) en dat ik het daarom wil winnen. Maar wat doet dat er toe? Laat ze zelf maar loten wie het wint en we zien wel
![]()