[POLL] - Beste COMPOUND van 2025

Total display show 400 shots: prijs kwaliteit echt een geweldenaar! Voor niet al te veel knaken haal je gewoon echt een rammer in huis die sowieso goed valt bij het publiek, topper!

Tarantula: wat een geweld! Mooi met dat oplopende kaliber en ook echt een hele vette bak voor in de straat!

Beste compound gaat voor mij naar Crackling Revo 2.0 ja de Tarantula is ook feitelijk gezien hetzelfde maar toch vind ik de Revo beter omdat die precies lang genoeg is en direct met de 25mm begint.

Als 2e kom ik uit op de Killer Mutant, mooie variatie aan effecten

Als beste compound ga ik voor 2 nieuwkomers.

1) Killer Mutant.
Na het zien van de eerste beelden en het bezoeken van de demo had ik al hoge verwachtingen, en met de jaarwisseling werden die meer dan waargemaakt. Wat een topbak. Doodzonde dat ik er maar 1 had

2) Crackling Revo 2.0
Na het crackling geweld van de afgelopen jaren dit jaar bewust minder van meegenomen. Dit was een uitzondering op die regel. En wat een positieve! Mooie spreiding en effectgroote (beetje geholpen door het perfecte stookweer). Prima tempo, zeker voor herhaling vatbaar.

Elegance (Riakeo)
Alles is er al over geschreven en gezegd! Hemelse topbak en sierlijk tot en met!

Beast of Burden [Batch 2024[ (Rubro)
Normaal ben ik niet zo van die grote dozen! Ik heb liever een 100s blokje of 4x36s, maar omdat de reacties zo positief waren en ik deze voor een mooie prijs kon overnemen, heb ik er niet al te moelijk over gedaan om hem mee te nemen! Ik heb hem ervaren als een geweldige box met variaties aan effecten, tempo en schietrichtingen! Betreurend was het om te lezen dat de '25 versie als minder werd ervaren, maar 2024 en kooiloos was top!

De beste compound is ontzettend lastig met zo'n groot aanbod waarbij iedere importeur wel meerdere toppers heeft tegenwoordig. Zeker ook als je kijkt naar prijs/kwaliteit. Als ik kijk naar prijs/kwaliteit kan ik niet om de Sensation lijn heen van Rubro Vuurwerk, maar omdat kwaliteit de doorslag moet geven... ga ik voor de Elegance van Riakeo. Wát een topper is dit, ongekende kwaliteit. Daar betaal je ook voor, maar wat een stuk vuurwerk!

Eervolle vermelding voor de Sensation 5 van Rubro Vuurwerk. Die heeft wat mij betreft wel de beste prijs/kwaliteit.

Back
Bovenaan