[POLL] - Beste COMPOUND van 2025

The Great Wall. Heel vaak gezien op video, tijdens de demo in Benthuizen en tijdens de jaarwisseling in de straat dankzij een buurman. in 1 woord prachtig!

Hardcore Helium. Zelf geschoten en erg indrukwekkend zo in de straat.

Op onze Demo en met O&N thuis in de straat weer veel goede compounds live voorbij zien komen.

Graag doe ik eerst een eervolle vermelding voor de Walhalla Magic en Sky Symphony ( beiden Rubro) en The Saga Continues (Magnum). Maar voor mij persoonlijk blijven er 2 compounds boven de rest uitspringen. De ene omdat deze wat mij betreft ongeëvenaard blijft qua beleving door het enorme tempo en spreiding van de effecten. En de andere omdat in die compound de effecten van 10-12 jaar geleden samenkomen met de felle neon-kleuren van nu en dat gecombineerd met een goede burst. Mijn top 2 is:

1. 400Sh. Total Display Show (Magnum)
2. Platinum Sensation (Magnum)

Qua beste compound. De Galacticos. Wat een gruwelijke bak met gruwelijke finale. Ook de Extraordinary van Riakeo was top en de Kings & Queens van GBV.

Mijn stem gaat wederom naar de Hardcore Helium van Rubro.

Zelf heb ik hem deze keer laten staan. Want ik was bang nadat die het vorige jaar zo geweldig goed was nu enorm zou tegenvallen. Maar als ik af ga op de filmpjes en de ervaringen van de mede freaks. Dan was die ook dit jaar weer gewoon van absolute top kwaliteit. En dan is er gewoon geen enkele andere bak die kwa beleving aan deze kan tippen.

Back
Bovenaan