Aftershock VWC lid 11 jan 2026 #325 De Rebel 2.0 was voor mij de beste compound van 2025. Goede rauwe fluiters met mooie effecten
J jw fireworks VWC lid 12 jan 2026 #326 Zo ontzettend veel goede compounds gehad. Helaas ook 2 "floppers"..... De 2 die er met kop en schouders bovenuit kwamen zijn: Riakeo Elegance Rubro Hardcore helium.
Zo ontzettend veel goede compounds gehad. Helaas ook 2 "floppers"..... De 2 die er met kop en schouders bovenuit kwamen zijn: Riakeo Elegance Rubro Hardcore helium.
roadrunner VWC lid 13 jan 2026 #336 Tailgate Fan, Blijft indrukwekkend. Killer Mutant. Kleuren, variatie, alles klopt aan deze kleine geweldenaar.
Tailgate Fan, Blijft indrukwekkend. Killer Mutant. Kleuren, variatie, alles klopt aan deze kleine geweldenaar.
L Larsdedj VWC lid 13 jan 2026 #338 NR1 400 shots total display show, wat een beuker zeg! Nr 2 Obsessed Poema serie van wolf. echt een mooie box.
NR1 400 shots total display show, wat een beuker zeg! Nr 2 Obsessed Poema serie van wolf. echt een mooie box.
Pyromun VWC lid 13 jan 2026 #339 Van de Event Best of Power Box No. 1&2 van Rubro heb ik het meest genoten. Wat een variatie, dikke burst en effecten! Prachtige showbox! Prachtig waren ook de 2 Glitter Willow 2 Colorz van Volt! in v-shape. Wat een perfect uitgewerkte effecten en kleuren, juweeltjes!
Van de Event Best of Power Box No. 1&2 van Rubro heb ik het meest genoten. Wat een variatie, dikke burst en effecten! Prachtige showbox! Prachtig waren ook de 2 Glitter Willow 2 Colorz van Volt! in v-shape. Wat een perfect uitgewerkte effecten en kleuren, juweeltjes!