Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat bedoel ik we hebben zelf de romeinse kaars uit het assortiment gehaald en nu zijn het weer cakes hoe dan ?Zag vandaag nog even een item van nieuws vd dag als ik het goed heb met mevr michon vd vvd waar weer een filmpje werd vertoond waar een stelletje sukkels met zo,n samengesteld Romeinse kaarsen ding (catling)op de politie schoot en die muts zij dat dat consumenten cake,s waren waar mee geschoten werd ???
Dus is onwaar, illegaal uit het buitenland en niemand ook echt niemand die er maar op inhaakte als zijnde niet kloppend,ze kreeg iig nog een beetje tegengas dat het een gezagsprobleem was maar pfhh
Naar mijn idee zou de politie zelf ook gewoon eens moeten zeggen nu is het genoeg,staken en net zo lang tot ze de mogelijkheden en middelen krijgen om het gezag in zijn algemeenheid weer te herstellen,in de gehele breedte die er nodig is en ook niet alleen voor oud en nieuw.
Miljarden naar Ukraine , miljarden naar asielbeleid en jij mag als agent, brandweerlieden, ambulancepersoneel met je handen op je rug en gevaar voor je eigen gezondheid/leven de straat op , wanneer is het nou eindelijk een keer genoeg geweest????
Ja ,kan je stelling wel begrijpen maar als importeur verkoop je per land wat daar legaal is,als importeur heb je geen invloed op wat dan weer over de grens terug komt,nog even los van alle andere niet Nederlandse importeurs die vergelijkbare producten verkopen.Dat bedoel ik we hebben zelf de romeinse kaars uit het assortiment gehaald en nu zijn het weer cakes hoe dan ?
Kijk dan eens goed ze schieten ballen en geen boeketen dit is gewoon ook het probleem heel eerlijk ze rijden naar Duitsland of België en daar liggen ze wel je moet dit soort artikelen dan ook niet meer importeren als importeur en dan wel verkopen in het buitenland.
Wat help het dan als er hier een verbod op zit en je het wel in het buitenland verkoopt en het dan weer terug komt.
Wat mij betreft mogen ze gericht schieten op dat soort figuren, desnoods met rubberen kogels. Hetzelfde gaat dan ook op voor die werkeloze lamlullen en sufkutten die zichzelf aan een snelweg of gebouw vastlijmen en voor die mensen die hier te gast zijn en het bijvoorbeeld nodig vinden om een buschauffeur te schoppen, slaan of bespugen.Zag vandaag nog even een item van nieuws vd dag als ik het goed heb met mevr michon vd vvd waar weer een filmpje werd vertoond waar een stelletje sukkels met zo,n samengesteld Romeinse kaarsen ding (catling)op de politie schoot en die muts zij dat dat consumenten cake,s waren waar mee geschoten werd ???
Dus is onwaar, illegaal uit het buitenland en niemand ook echt niemand die er maar op inhaakte als zijnde niet kloppend,ze kreeg iig nog een beetje tegengas dat het een gezagsprobleem was maar pfhh
Naar mijn idee zou de politie zelf ook gewoon eens moeten zeggen nu is het genoeg,staken en net zo lang tot ze de mogelijkheden en middelen krijgen om het gezag in zijn algemeenheid weer te herstellen,in de gehele breedte die er nodig is en ook niet alleen voor oud en nieuw.
Miljarden naar Ukraine , miljarden naar asielbeleid en jij mag als agent, brandweerlieden, ambulancepersoneel met je handen op je rug en gevaar voor je eigen gezondheid/leven de straat op , wanneer is het nou eindelijk een keer genoeg geweest????

Laat ze het beestje maar gewoon noemen en stoppen met pamperen en aaien. Maar zolang er mensen zijn zoals halsema die met droge ogen roepen er is geen gezagscrisis.... Tjah.Wat mij betreft mogen ze gericht schieten op dat soort figuren, desnoods met rubberen kogels. Hetzelfde gaat dan ook op voor die werkeloze lamlullen en sufkutten die zichzelf aan een snelweg of gebouw vastlijmen en voor die mensen die hier te gast zijn en het bijvoorbeeld nodig vinden om een buschauffeur te schoppen, slaan of bespugen.
Het zou ook een verademing zijn wanneer ze stoppen om iedere apenfluim die het nodig vindt om zichzelf één of meerdere letters of leestekens toe te eigenen en iets te zeiken heeft op anderen een podium te geven. Als er niemand naar die woordenkots luistert stoppen ze er vanzelf weer mee.
Ik ben absoluut geen wappie maar ik ben wel helemaal klaar met al die betutteling, drang naar zinloze regel- en wetgeving, het gezeik op alles en iedereen en al die woke shit die je iedere dag opgedrongen wordt.
Sorry, ik stond even in de ietwat pissige stand....
Ik wist niet dat we Johan Derksen in ons midden haddenWat mij betreft mogen ze gericht schieten op dat soort figuren, desnoods met rubberen kogels. Hetzelfde gaat dan ook op voor die werkeloze lamlullen en sufkutten die zichzelf aan een snelweg of gebouw vastlijmen en voor die mensen die hier te gast zijn en het bijvoorbeeld nodig vinden om een buschauffeur te schoppen, slaan of bespugen.
Het zou ook een verademing zijn wanneer ze stoppen om iedere apenfluim die het nodig vindt om zichzelf één of meerdere letters of leestekens toe te eigenen en iets te zeiken heeft op anderen een podium te geven. Als er niemand naar die woordenkots luistert stoppen ze er vanzelf weer mee.
Ik ben absoluut geen wappie maar ik ben wel helemaal klaar met al die betutteling, drang naar zinloze regel- en wetgeving, het gezeik op alles en iedereen en al die woke shit die je iedere dag opgedrongen wordt.
Sorry, ik stond even in de ietwat pissige stand....