Opinie: ‘Er moet geen cent compensatie naar de vuurwerkbranche.

Hebben ze wel gelijk in

Dat geld gaan ze hard nodig hebben om de kosten te dekken als de niet vuurwerkliefhebbers klaar zijn met gepland rellen.

Boeren die zgn stikstof uitstoten die naar zeggen het milieu kapot maken worden toch ook gecompenseerd.?
Wat een lulkoek kraait deze man / vrouw uit (kan het niet goed zien), de overheid trekt de stekker uit een onderneming, beetje recht in eigen hand nemen om vervolgens geen compensatie te geven? En iedereen maar schreeuwen over Trump met zijn aktie van afgelopen weekend, feitelijk doet men hier hetzelfde

Boeren die zgn stikstof uitstoten die naar zeggen het milieu kapot maken worden toch ook gecompenseerd.?
Wat een lulkoek kraait deze man / vrouw uit (kan het niet goed zien), de overheid trekt de stekker uit een onderneming, beetje recht in eigen hand nemen om vervolgens geen compensatie te geven? En iedereen maar schreeuwen over Trump met zijn aktie van afgelopen weekend, feitelijk doet men hier hetzelfde

Waarbij maar blijkt hoe kortzichtig men is in het Westen. Want moet de eerste normale burger uit dat land nog tegenkomen die tégen de actie van Trump was.

Maar hey; het was Trump dus die mogen we kapot haten gewoon omdat het kan.

Common sense? Alleen als het in eigen verknipte straatje past.

Ik snap het toevoegen van zijn "functie" als econoom niet.
Is gewoon een puur stuk frustratie. Vanuit het econoom zijn voegt hij echt 0,0 toe. Als econoom zou je moeten snappen dat dit is hoe het werkt en dat dit is wat de overheid als prijs moet betalen voor beslissingen die ze nemen. Dit is andermans brood en plezier.

Opinie: het wordt tijd dat de politie gewoon gaat schieten bij rellen na 1 waarschuwing.

Kijken of er nog veel vooraan willen staan na het eerste persbericht in 2027 "Twee vuurwerkslachtoffers tijdens Nieuwjaarviering en 12 relschoppers doodgeschoten door politie waarvan 3 ernstig"

Opinie: er moet meer gede-escaleerd worden.

Wat zegt u: zachte heelmeesters, stinkende wonden? Pfff, wat een ouderwets gelul, da’s toch niet meer van deze tijd.

Overigens, onze nationale politiebaas, die Janny Knol, daarvan loopt het je als crimineel toch ook niet echt dun door de broek. Mijn god, wat een ei. Omhooggevallen figuur, naar mijn idee benoemd omdat ze vrouw en lesbisch is.

Opinie: er moet meer gede-escaleerd worden.

Wat zegt u: zachte heelmeesters, stinkende wonden? Pfff, wat een ouderwets gelul, da’s toch niet meer van deze tijd.

Overigens, onze nationale politiebaas, die Janny Knol, daarvan loopt het je als crimineel toch ook niet echt dun door de broek. Mijn god, wat een ei. Omhooggevallen figuur, naar mijn idee benoemd omdat ze vrouw en lesbisch is.

1 van de redenen waarom alles naar de *** is geholpen. Niet kijken naar kwaliteiten maar naar kleur of gender want o wee als je niet woke genoeg bent.

Wie niet luisteren wil.

Liever racist genoemd worden omdat je common sense gebruikt dan woke zijn.

Opvallend toch, mensen aan de linkse kant van het spectrum zijn over het algemeen genomen heel ongelukkig met zichzelf. Daarnaast willen ze dat anderen zich net zo kut voelen als zichzelf. Allemaal bemoeizuchtige regeltjes van verbod en onnodig gezeur en angstpropaganda. Wat een lelijke mensen zijn het ook zowel figuurlijk als letterlijk. Het gaat nooit om de echte waarheid maar alleen om hun waarheid en dat anderen maar geen gelukkige momenten mogen hebben. Ze maken Nederland op allerlei manieren totaal kapot. Moet echt stoppen want het duurt niet lang meer en dan kunnen we kerst ook wel vergeten omdat het weer niet inclusief genoeg is.

Back
Bovenaan