New Moon

Ook even 3 keer besteld bij Haokanvuurwerk. Ik ben op slag verliefd op deze bak. Mooiste cake die ooit op de Nederlandse markt is gekomen vind ik. :handsup::droolthum

Lol, ik dacht dat iedereen zo'n hekel had aan crackling haha. Wordt wat als Kremlin tóch vetter is...iedereen weer z'n bestelling omruilen... :D

Ik heb vernomen dat dit product inmiddels is uitverkocht bij Royal.

Gr
Sjonge jonge als dit zo is maakt Royal er wel een potje van.
Veel niet vanuit china wat niet optijd gelevert kan worden.
En wat ze wel hebben is zeer beperkt op vooraat.
Nu al uitverkocht en de meeste webshops en winkels zijn nog niet eens begonnen.
Erg jammer want had dit bakkie zeker op het oog.

ik denk toch dat ze bedoelen dat de voorraat van royal op
en niet de vooraat voor onze winkels bij haokan kan je hem nu nog bestllen in ieder geval

Uitverkocht bij Orthen betekent niet daadwerkelijk uitverkocht. Orthen heeft gewoon te laat ingezien dat dit een topper is en is daarom nu te laat met bestellen. Bij andere winkels zal deze gewoon nog te krijgen zijn alleen geld daar ook op=op.

Uitverkocht bij Orthen betekent niet daadwerkelijk uitverkocht. Orthen heeft gewoon te laat ingezien dat dit een topper is en is daarom nu te laat met bestellen. Bij andere winkels zal deze gewoon nog te krijgen zijn alleen geld daar ook op=op.

Wij waren zeker niet te laat.
Wij als winkel maken keuzes aan de hand van demo's of reacties.
Speciale items zoals showboxen maken we een reservering voor.
Dat een cake uitverkocht raakt ok.
Maar niet ruim voor de verkoop.

Gr

Deze cake is gewoon belachelijk snel uitverkocht, slaat helemaal alles. Je kunt hier Orthen (en geen enkele andere winkel) niks kwalijk nemen. Royal heeft gewoon totaal verkeerd ingeschat hoe succesvol deze zou zijn en ik denk dat een paar winkels bijna alle potten hebben gereserveerd bij Royal.

Deze cake is gewoon belachelijk snel uitverkocht, slaat helemaal alles. Je kunt hier Orthen (en geen enkele andere winkel) niks kwalijk nemen. Royal heeft gewoon totaal verkeerd ingeschat hoe succesvol deze zou zijn en ik denk dat een paar winkels bijna alle potten hebben gereserveerd bij Royal.

En wat als die kremlin nou beter was? Dan had iedereen die genomen en had Royal mooi met deze in de maag gezeten. Ik vind die conclusies allemaal wat snel genomen. Volgend jaar nieuwe kansen. En de gewone consument krijgt ze al helemaal niet omdat de freaks ze hebben gekocht. Maakt mij niet uit er zijn genoeg andere cakes te krijgen, en anders neem ik toch die kremlin, dan is mijn *** dit jaar gewoon wat kleiner.

Het was te overzien, jeroen is actief op dit forum dus dan weet je dat dit effect geliefd is bij de klanten. Dan is het alleen maar slim grote inkopen tedoen want dit is nog uniek in nederland.

Miszetje kan natuurlijk altijd gemaakt worden maar ik denk dat veel mensen dit schatje wel moeten missen, ook vooral omdat de kremlin ook maar beperkt te verkrijgen is.
Het neemt natuurlijk niet weg dat dit weer een topper is van royal.

Laatst bewerkt:
Als ik het nieuws over het jaar 2013 goed heb begrepen was het probleem dit jaar de extreme hitte in de delen van China waar veel vuurwerk geproduceerd wordt, waardoor de productie van veel producten stil gelegd was. Dat de New Moon nu al is uitverkocht is misschien dus helemaal niet te verwijten aan slechte inschattingen van Royal, maar gewoon het gewilde aantal niet kunnen produceren binnen de korte tijd die overblijft nadat je een poos stil hebt gelegen met je productie.

Zoals ik al opperde verwacht ik nog veel meer items die uitverkocht raken.
Niet alleen bij Royal maar bij veel meer importeurs.

Gr

idd, Golden Power is nu ook bijna bij ons uitverkocht, daar is ook een run op gekomen.
Dit jaar word gekkenhuis bij winkeliers, mensen willen alleen maar Combiboxen of hoe je het noemen wil.

Zoals ik al opperde verwacht ik nog veel meer items die uitverkocht raken.
Niet alleen bij Royal maar bij veel meer importeurs.

Gr

Je gaat een dagje werken en komt thuis en ziet dat deze schitterende cake gewoon uitverkocht is...
Volgend jaar beter! en hopelijk volgend jaar ook meer voor de verkoop :)
Dan gaat het toch de Kremlin worden.

Back
Bovenaan