Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Echt voor mij de topper van de avond! wat een bak.. deze gaat goed verkocht worden denk ik zo.
Dat deze nog niet eerder op de markt is gebracht sinds de 500 grams regeling.
Wel had deze last van " neerslag" tot aan de grond. Maar inderdaad een bijna prof bak dam wat een spreiding en volle lucht. Nadeel dat gaat niet goed komen in een straat van een woonwijk
Zeer strakke en goed uitgevoerde bak! Schiet bizar breed en met heerlijk dikke wolken crackling. Echt een muur die opstijgt, vol met crackling. Zeer indrukwekkend, met helaas een ditto prijskaartje.
Ziet er goed uit, en klonk ook goed van een afstand; harde bursts! Ik vind het tempo ietwat sloom, dat staat me tegen hoe mooi groot de crackling wolken ook zijn. Liever wat strakker. Maar dat is persoonlijke voorkeur, is natuurlijk niks mis met dit ding.
Zo wat stond ik te kijken van deze bak bij de demo zeg! Perfect uitgevoerd chrysanthemum mines met brede chrysanthemum boeketten erboven die ook nog eens ongelooflijk groot waren! Heerlijke cake.
Hij heeft een hoog prijskaartje maar dat is hij 100% waard. In nl vind je nergens een zelfde bak met deze kwaliteit!
Ahhhh, deze zag er gister goed uit zeg. Hiermee krijg ik het WOW gevoel terug wat Royal in het eerste jaar bracht. Prachtige waaier. Jammer dat ze de andere twee nieuwe waaiers niet kunnen leveren dit jaar.