New Moon

Het lijkt erop dat, afgaan de op deze twee filmpjes, de New Moon iets constanter schiet. Bij de kremlin zie je paar kleine pauzes. Verder heeft New Moon een salvo meer.
De kremlin lijkt me net iets feller te zijn, maar dit kan ook door afstand van filmen komen en het geluid dat erbij zit zijn.
Dat New Moon salvo meer heeft en iets goedkoper is, en beter beschikbaar voor mij, zorgt ervoor dat ik New moon kies. Maar volgens mij scheelt het allemaal niet zoveel.
greetzzz

Ik ben ook voor deze gegaan, omdat deze in het kartonvoordeel behoorlijk voordeliger was en ik de Kremlin ook nog niet ben tegengekomen. Daarnaast vind ik het gewoon een super gave bak.. Ik zit alleen met één vraag.

Weet iemand of deze ook een reservelont heeft?

Hele vette bak zeg!! Gezien de verkrijgbaarheid van Kremlin en de New Moon ga ik dit jaar denk ik toch voor de New Moon.

Ik ben ook voor deze gegaan, omdat deze in het kartonvoordeel behoorlijk voordeliger was en ik de Kremlin ook nog niet ben tegengekomen. Daarnaast vind ik het gewoon een super gave bak.. Ik zit alleen met één vraag.

Weet iemand of deze ook een reservelont heeft?

Dat vroegen wij ons zaterdag bij de demo ook af en toen hebben we bij de dummy gekeken. Daar stond op dat hij 2 lonten had, dus ik ga er vanuit dat hij dat inderdaad heeft! Dit gaat de finale worden dit jaar!

Dat vroegen wij ons zaterdag bij de demo ook af en toen hebben we bij de dummy gekeken. Daar stond op dat hij 2 lonten had, dus ik ga er vanuit dat hij dat inderdaad heeft! Dit gaat de finale worden dit jaar!

Heeft inderdaad 2 lonten. Trouwens alle producten van Royal vanaf 2012 met uitzondering van de 19 shots.

Jammer dat ze zo snel gaan, weer een zoektocht starten dan maar.. Ergens in omgeving Den Bosch met korting te koop (mag ook per karton)? Anders maar bij Ano meenemen, voor €42,50 wil ik er toch eentje :)

Bij haokan wordt deze waaier ook volop besteld. Rond 1845 hadden ze ruim 90 op voorraad. Rond 19 uur 75 stuks.. 1 cake per minuut pffff mooi hoor new moon mania!!!

Word een spannende vergelijking naast de kremlin! Royal heeft een goede stap gezet op de demo met deze new moon! Nu maar afwachten of de kremlin op consumenten demo's net zo vet is! want kort na de Leslie demo moest en zou iedereen die bak hebben! alleen is dat alweer even geleden en deels vergeten.
Moet ook zeggen dat het me wel tegenvalt dat deze doos nu al volledig uitverkocht is,, dan koopt royal wel erg minimaal in op sommige producten.

Back
Bovenaan