Masterbsc1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier het filmpje wat eigenlijk gistere zou moeten komen, maar was het even vergeten haha.

Vrijdag filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn mening: Een erg goede mat. Schelle klappen, en erg langdurig. Geen snippers. Slechte eindbom. De mat is erg lang. Voor de gene die geen 100.000 klapper kunnen betalen is dit zeker een alternatief. Zoals je ziet aan de reactie's: pijn aan je oren verzekerd!

Laatst bewerkt:
Oud en nieuw komt alweer dichterbij. De 100 dagen voor 31 december zijn gepasseerd. Hoe dichter oud en nieuw eraan komt, hoe meer filmpjes ik ga posten. Ik zou zeggen, geniet van de filmpjes!

88 dagen:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn mening: Knalt niet zo hard. Iets harder dan een Thumping Thunder 1,6 gram. Vlam is slecht. Boven de €4,- niet nemen.

ps. de 5 abonnee actie is verlopen, het is nu een aftelsysteem geworden, waar jullie al mee bekend zijn op VWC.

Laatst bewerkt:
Oplader van de laptop was van de week kapot. Ga morgen langs de winkel waar ik hem gekocht heb en hoop dat ik gelijk een vervanger krijg ( heb hem een week geleden gekocht ). Zodra de oplader er is komt er een nieuw filmpje!

Morgen weer de laptop.

Filmpje van paar jaar terug:

Nog 73 dagen te gaan!
+ YouTube Video

Mijn mening: Een erg leuk tijdverdrijf om te maken. Je kan je eigen tempo bepalen, en een opbouwend effect geven. Jammer dat er vaak knallers niet afgaan.

Laatst bewerkt:
Nog 72 dagen te gaan:

+ YouTube Video

Mijn mening: Een appart stukje vuurwerk, maar ook erg gevaarlijk. Komt een goede knal vanaf, met een leuk boeket.

Laatst bewerkt:
Een filmpje voor 10.00 uur.. we konden gewoon echt niet wachten :p

Nog 69 dagen te gaan:
+ YouTube Video

Mijn mening: Een leuk product. Een goed alternatief op de NL grondbloem met knal. Knalt net wat onder de corsair. Als ie knalt komen er ook vonken vanaf. Dit geeft een leuk effect in het donker.

Laatst bewerkt:
Jaja, de eerste mijlpaal van het vuurwerk-Seizoen is al gepasseerd. Tijd voor een lekker filmpje om de laatste paar weekjes in te blazen:thumbsup:

Zink 901:
+ YouTube Video

nog 67 dagen

Mijn mening: Blijven toppers. Zorgen voor een lange na-galming, met een harde dreun. Zijn geld zeker waard!

Laatst bewerkt:
Nog maar 65 dagen te gaan, ja het gaat hard jongens. Nog iets langer dan 2 maanden en het is dé dag van het jaar waarop iedereen gewacht heeft!

Een filmpje van een product waar nog weinig ervaring mee is:
+ YouTube Video

Mijn mening: Speciale knallers die je minstens een keer moet meemaken. Knalt erg hard. Een stuk harder dan een BSC08, maar komt niet in de buurt bij de grotere jongens. ( cobra6 etc. ). Erg harde crackling. Veel druk. Goede vertraging. Voor zijn prijs is ie het zeker waard.

Laatst bewerkt:
Nog 63 dagen te gaan!

Showtime pijl van Lesli vuurwerk:
+ YouTube Video

Mijn mening: Een leuk familie pakket. Gaan met een harde vaart de lucht in. Geen harde burst knal, maar leuke effecten. Effect grote is redelijk. Variatie van effecten is goed!

Laatst bewerkt:
Een goedkoop product, maar verbaasd me toch elk jaar weer. Heb er per jaar dan meestal ook 4 pakjes van!

Nog 61 dagen te gaan!
+ YouTube Video

Mijn mening: Mooie fonteinen voor erg weinig geld! Een product die je niet moet missen in je collectie. Effect hoogte is ongeveer 1 meter, duurt redelijk lang. Alle 4 een mooi appart effect.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de leuke reactie's, daar doe ik het voor:)

Valt me wel op dat de filmpjes erg veel bekeken worden, maar amper reactie's.

Nog 60 dagen te gaan!:
+ YouTube Video

Mijn mening: Een leuk familie pakket. Gaan met een harde vaart de lucht in. Geen harde burst knal, maar leuke effecten. Effect grote is redelijk. Variatie van effecten is goed!

Laatst bewerkt:
Dit is mijn plan om even duidelijk te zijn:

- filmpjes blijven posten tot oudjaarsdag
- van aanstaand oud en nieuw filmpjes een trailer maken, om te kijken of er intresse is in een dvd
- met intresse dvd verkopen van oud en nieuw 2010/2011
- met veel intresse dvd maken van oud en nieuw 2008/2009, 2009/2010

He MasterBsc, Ik kijk graag naar je filmpjes! Maar ik ben niet van het type dat veel reageert op filmpjes! Maar weet dat ik geniet! Ik was bij de eerste 5 abbonees van je!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan