Masterbsc1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer al 2 dagen filmpjes te uploaden, maar zonder succes. Steeds door een onbekende fout lukt het niet ( bij youtube ). Erg jammer dit, maar ik doe mijn best!!!

Oude filmpjes kunnen uiteraard nog bekeken worden op www.youtube.com/masterbsc1

56 dagen te gaan!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn mening: Top product, weinig geld en toch een topper voor in de straat. Trekt met gemak alle aandacht!

NIEUW! Bij elk filmpje zal mijn eigen mening staan, wat handig kan zijn bij twijfel van een product. Ik zal letten op prijs/kwaliteit verhouding , veiligheid, hoorbare hardheid, druk, grote van effect etc.

Uiteraard kan je ook gewoon vragen stellen over een product wat je nog niet helemaal duidelijk is:)

Veel kijk plezier!

MasterBsc

Na een hele week geprobeert te hebben om iets te uploaden is het toch gelukt.

Nog 53 dagen te gaan:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn mening: Beste mat die ik tot nu heb meegemaakt. Harde doffen klappen met een super snel tempo. Snippergehalte is erg groot. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed!

Laatst bewerkt:
De laatste was een Pyrostar Gigaflash 180sh neem ik aan? Want echte goudmatten gaan veel trager dit is namaak van Pyrostar. Of opgevoerde versie, ligt er net aan hoe je het noemt. Maar het zijn leuke matten toevallig laatst nog eentje afgestoken om te proberen :)

Zo dan, die ging er snel! Eigenlijk zonde. Met een minder snel tempo zou je er veel meer van kunnen genieten.

Arm meisje ook, die zou ik zo gaan knuffelen!

@ Xtremerides, ja klopt. Had het al in de naam gezet, maar was vergeten op 'Wijziging opslaan' te drukken. Is nu verbeterd!

@ Ruben, Zonde is het wel, maar juist door de snelheid krijg je een enorme kick! Deze was nog heftiger dan de Chainthunder 240 van chooet. Als je een mat wilt waar je echt van wilt genieten, dan raad ik je de Colourfull kingscracker aan.:)

@Patrick, dankje!

Doe me best om dit topic erg actief te houden alleen lukt niet altijd. Veel problemen met uploaden op 1 of andere manier. Kan wel vertellen dat je erg veel filmpjes nog kan verwachten tot oud en nieuw! We gaan het met ze alle gezellig houden op dit forum, dit is deels mijn bijdragen:)

Haha, bij die goudmat:

''Kijk die rook!'' meisje: ''kug kug, adem....''
Jonge: KIJK!
haha

Ik hoop dat we kunnen blijven genieten van je filmpjes tot oud en nieuw

Misschien dat ik binnenkort even alle filmpjes samenvat die tot nu toe gepost zijn als een 'Compilatie'.

Dan hoef je niet steeds om stebeurte een filmpje aan te klikken om ze te zien:)

Hey MasterBsc mooie filmpjes, die rook bleef inderdaad wel lekker hangen :D.
Is wel lachen hoe die camera man langs het meisje loopt, om het rook te filmen, en zich niks van het meisje aantrekt. Dat is een echte Freak mentaliteit :p.

Haha ja ik ben de camera man hoor!:) Ik trekte me er inderdaad niks van aan, volgens mij had ik het op dat moment niet eens door. Ze had die hele dag volgens mij een beetje aandachts te kort haha:) Is wel logisch want een echte freak is de hele dag bezig met vuurwerk, en er is dan minder aandacht voor een meisje dan op een gewone dag. Maar als vriendin-zijnde zou je dat moeten begrijpen ( vind ik :D ).

Nog 51 dagen te gaan!

+ YouTube Video

Mijn mening: Een korte compilatie van fenix nitraten overdag.

Laatst bewerkt:
Nog 50 dagen te gaan!

+ YouTube Video

Mijn mening: Een nitraat die z'n geld niet waard is. Was de 2008 versie. Knaller was slecht afgewerkt, geen vlam wat voorgaande jaren wel zo was. Knal was te vergelijken met een chooet banger.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan