Masterbsc1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog 49 dagen te gaan!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn mening: Goede mat, lekker veel snippers en doffe klappen. Klappen zijn redelijk hard. Veel rookontwikkeling. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed!

Ja ben er gewoon serieus mee bezig, en vind het ook leuk als de filmpjes gewaardeerd worden. De filmpjes zijn van 2008/2009, en 2009/2010. Wij groeien kwa vuurwerk elk jaar ( soms met wat tegenvallers erbij maar daardoor laten wij ons niet uit het veld slaan ).

Ook kwa filmen merk ik wel dat ik groei, ik film namelijk alleen met oud en nieuw, en heb nog maar 2 x gefild. Dit word dus het 3e jaar.

Vraag me ook af of er intresse in naar een DVD. Wil die volgend jaar namelijk uitbrengen.

Mooi man, echt genieten! Op ongeveer 1:00 in het tweede filmpje in de openingspost zie je een pijl, wat wordt er vóór die pijl geschoten (soort dahlia).

Laatst bewerkt:
@ pyroguy, kan even de filmpjes niet nachecken. ( youtube laat op 1 of andere manier niet )

Maar uit m'n hoofd is dat de El Nino, erg goede cake van Lesli. De burst knal is harder dan een gemiddelde cake, en erg grote boeketten.

Bedankt voor de leuke reactie's! :)

Nog 45 dagen te gaan!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn mening: Een erg lekkere mat, met harde doffe klappen. Vooral het uiterlijk is al een reden waarom ik hem kocht:) Perfecte mat voor een nette prijs. Aanradertje!

Leuk topic! Dankjewel voor de video's, heerlijk genieten van deze sfeer. Dat heeft een lange dag werken weer helemaal goed gemaakt!

:D

Dat is erg leuk om te lezen:) doet mij goed dat mensen dit topic leuk vinden.

Je kan nog genoeg verwachten dus wees daar maar niet bang voor!:)

Moet je wel eerlijk vertellen, dat ik mijn oud en nieuw op offer om filmpjes te maken. Doe ik zelf, klopt. Maar andere mensen die ook heel de dag door filmen snappen wat ik bedoel! Maar ik vind het alsnog erg leuk, omdat ik mijn oud en nieuw gewoon kan terug kijken, en andere mensen waarderen het ook nog!

Moet je wel eerlijk vertellen, dat ik mijn oud en nieuw op offer om filmpjes te maken. Doe ik zelf, klopt. Maar andere mensen die ook heel de dag door filmen snappen wat ik bedoel! Maar ik vind het alsnog erg leuk, omdat ik mijn oud en nieuw gewoon kan terug kijken, en andere mensen waarderen het ook nog!

Ik wil ook filmpjes gaan maken dit oud en nieuw, maar ik denk dat ik andere mensen laat filmen, of zelf film (aansteken, wegrennen) of de camera op een statief zet

Zo kun je toch stoken :rolleyes:

Tsjaa, met een statief filmen heeft totaal niks van sfeer! Ik film liever niet dan met een statief.

En een ander laten filmen zal je ook tegenvallen, want die geeft er niks om ( of minder ) dan jij, dus die gaat niet ze best ervoor doen. Als je zelf filmt weet je zeker dat het gaat zoals je wilt, en heb je zelf de touwtjes in handen.

Daar ben ik het met je eens MasterBsc, overdag zou ik zelf ook lekker met de losse hand filmen! Bij siervuurwerk, en dan met name demo's, vind ik het een ander verhaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan