Van: witte-tentenverhuur [mailto:
[email protected]]
Verzonden: vrijdag 17 februari 2012 22:40
Aan: 'Gerwin Hummel'
Onderwerp: RE: vraag van het forum
Hallo Gerwin
Hiebij:
Hallo mensen,
Wat de geruchten ook mogen zijn, we stoppen op dit moment
met importeren, maar we zijn niet dood ofzo.
Als groothandel was er niet genoeg animo voor Marijn vuurwerk.
Een probleem waar veel kleinere importeurs mee kampen.
Je ligt te vaak met te veel merken op de plank, en dan gaat het geld kosten.
De markt is behoorlijk aan het veranderen, en daar kan je als kleine importeur
niet meer in mee komen.
Daarnaast en daar wil ik niet te veel op in gaan, wordt het ons niet makkelijk gemaakt.
Het begint er op te lijken dat ik een van de grootste vuurwerk criminelen van Nederland ben,
als jullie zouden weten hoe vaak ik afgelopen jaar voor de rechter heb gestaan.
Nu dacht ik altijd van me zelf dat ik dat aan kon, maar helaas ik ga die strijd niet winnen.
We hebben het 5 jaar geprobeerd, en dan is het hard om toe te moeten geven dat in deze hoedanigheid
we niet verder kunnen, in welke hoedanigheid wel, is nog moeilijk om te zeggen,
Maar de kosten voor advocaten en boetes lopen uit de hand, om maar te zwijgen over wat dat geestelijk met je doet.
Zoals het er nu uitziet gaan we Marijn niet verkopen, daarvoor is het te veel een kindje van me.
wat er wel gaat gebeuren, zodra ik het weet weten jullie het ook.
Wat we wel zeker weten is dat we ons weer meer op ons tentenverhuur bedrijf gaan richten,
en dat Nancy gewoon door gaat met Bombers, en voor nu laat ik het daar even bij.
Sorry dat ik zo laat het gereageerd, maar een besluit als dit ook al had ik dat voor me zelf al
in oktober genomen, doet toch zeer, ook voor ons personeel is het een moeilijke tijd, daar die nog wel hadden willen door gaan, vandaar ons bericht in januari, we staan wat betreft deze stap niet allemaal op een lijn.
Bedankt voor jullie warme reacties en die doen me zeker goed, en heeft me heel veel stof om te denken
gegeven, maar voor nu is het even niet anders.
We hebben nog een enorme voorraad, en die wordt op dit moment aan geboden aan de dealers.
Dus dit jaar zal er zeker nog op veel plaatsen Marijn vuurwerk zijn.
Dit is het enige echte verhaal, en ik hoop dat jullie daar wat mee kunnen.
Groetjes Evelien