Marijn Vuurwerk stopt ermee!

Marijn Vuurwerk, de smaakmaker van Nederland. Niet om andere lijnen te dissen maar Marijn durfde, lekker eigenwijs. Dit is een groot verlies voor het Nederlandse vuurwerk.

(helaas) nog nooit producten van Marijn gehad omdat er hier in de buurt geen dealer was. Afgelopen jaar is er hier wel een dealer overgetapt op een deel van de collectie van Marijn. Doordat ik mijn budget al anders ingedeeld had heb ik uiteindelijk dit jaar ook geen Marijn gekocht. Erg jammer om dan nu dit bericht te lezen, was wel altijd een importeur die ik in de gaten hield.

Het staat er nu al een tijdje en reageer nu pas.
Erg jammer dit.
Vooral omdat Evelien niet op haar mond was gevallen en veel durfde.
Zo is men met een aantal zeer mooie/inovatieve producten gekomen die ik niet hoef te noemen daar deze bekend genoeg zijn.
Ben wel benieuwd of men de redenen nog bekend maakt of deze voor zich houd.

gr

dit komt wel als een verassing binnen, ik heb altijd met plezier marijn producten afgestoken met oud en nieuw. blijft in mijn ogen ook nog steeds een van de top merken van Nederland. helaas dat ze gaan stoppen maar dit zal ook een reden hebben.

ik wil bij deze even iedereen van marijn bedanken voor het mooie vuurwerk wat jullie maakten/verkochten!!

Hier ben ik wel even van geschrokken. Zonde zo'n mooi bedrijf en fantastische producten zomaar weg . Ik heb genoten van diverse producten van Marijn. Jammer Jammer.

Bedankt voor de mooie vernieuwende producten die Marijn maakte.
Veel susses met jullie verdere activiteiten.

Gr

Ben wel benieuwd of men de redenen nog bekend maakt of deze voor zich houd.

gr

Laat ik het zo zeggen. Ik heb afgelopen bij een andere importeur zomer verhalen gehoord over VROM/TNO omtrent de CE keuringen, nou daar lusten de honden geen brood van. Feitelijk dwingen deze instanties de Nederlandse importeurs om zoveel mogelijk de keuringen via hun te laten lopen, want anders zouden ze het ze het een importeur op meerdere fronten wel eens heel moeilijk kunnen gaan maken. En dat terwijl het allerminst verplicht is om een CE keuring in eigen land te laten doen (zou net zo goed in België of Duitsland mogen).

Ja u leest het goed. We hebben het hier over een Nederlandse overheidsinstantie. Praktijken die je in een land als Italië zou verwachten :shocked: En dit is nog maar 1 voorbeeld.

Laat ik het zo zeggen. Ik heb afgelopen bij een andere importeur zomer verhalen gehoord over VROM/TNO omtrent de CE keuringen, nou daar lusten de honden geen brood van. Feitelijk dwingen deze instanties de Nederlandse importeurs om zoveel mogelijk de keuringen via hun te laten lopen, want anders zouden ze het ze het een importeur op meerdere fronten wel eens heel moeilijk kunnen gaan maken. En dat terwijl het allerminst verplicht is om een CE keuring in eigen land te laten doen (zou net zo goed in België of Duitsland mogen).

Ja u leest het goed. We hebben het hier over een Nederlandse overheidsinstantie. Praktijken die je in een land als Italië zou verwachten :shocked: En dit is nog maar 1 voorbeeld.
Wanhoop en afgedwongen macht dus van een instantie die internationaal alle aanzien al kwijt is. Tragisch.

Laatst bewerkt:
Kijk er is genoeg te klagen over VROM/TNO maar voor zulke beweringen wil ik toch wel eerst iets op papier zien voordat ik het geloof.

Dat krijg je niet op papier te zien, daar wordt wel voor gezorgd.

Super jammer dat er een eind aan gekomen is. Een moedige beslissing die is genomen. Ik ben Marijn vuurwerk dankbaar voor hun grote bijdrage in vuurwerkland.

Pijnlijk nieuws dit...
Mijn dank is groot voor de jaren dat ik van Marijn heb mogen genieten. Oudjaarsdag was bij mij niet compleet zonder een flink aantal producten van deze importeur. Sterker nog, het 00:00 uur moment begón ik sinds enkele jaren zelfs met Marijn (6-8x zware jongens)!
Vanaf nu moeten we het dus zonder doen...

Beste mensen van Marijn, het ga jullie goed en nogmaals onwijs bedankt voor de innovativiteit en originaliteit van de afgelopen jaren!

Onwijs jammer dat Marijn stopt. Ik heb genoten van de speciale en soms "gedurfde" producten. Bedankt voor de mooie originele dingen die jullie in de markt hebben gezet. Jammer dat het hierbij zal blijven....

WOW! Zeer onverwacht eerder dit jaar was er nog sprake van hulp van ons als freaks voor nieuwe of verbetering in cakes en dan plots dit.
Marijn Vuurwerk bij deze wil ik jullie heel erg bedanken voor die x aantal jaren.
De herinneringen blijven natuurlijk aan die ene cake met die witte staarten en harden knallen. "DE HOOGMOED"

Dracow

Ik denk niet dat dit de eerste collectie is die zal verdwijnen aangezien ze in Nederland helemaal zijn doorgeslagen...

Klinkt als wederom een fraai staaltje van verkapte protectionistische maatregelen. En dat terwijl ze in de zorg marktwerking willen. Klinkt nogal ambivalent zeg.

Dit komt het vertrouwen van de burger in een gezonde, transparante overheid en maatschappij ongetwijfeld ten goede. En als dat niet zo is, dan laat men tig onderzoeksbureau's aantreden zodat ze aan kunnen tonen dat het vertrouwen in de overheid toeneemt.

Ach ja, met een revolver op mijn hoofd wil ik ook wel roepen dat ik vertrouwen heb in de overheid hoor. Ik denk dat iedereen hier dan erg veel vertrouwen in de overheid heeft. Of niet dan?

:frusty:

Het is triest en we kunnen roepen wat we willen het word tog niet terug gedraait.
Ik zal Witte Tenten heugen als een inovatief bedrijf.
Vooral door erg gewaagde uitspraken en namen.
Denk aan de:, Swaffelaar , Vette Marja, GELUKLIG NIEUW JAAR (met muziek).
Ja orgineel waren ze zeker.
Ik had zelf niet zo heel veel met Marijn maar vind het wel erg zonden!
Ze waren creatief genoeg!

Zeer spijtig om dit te moeten lezen.
Wat een slecht nieuws is dit, kan hier dan ook ontzetten van balen.

Wil hierbij Marijn vuurwerk ook hartstikke bedanken voor de bezoeken die we daar hebben gehad, het prachtige vuurwerk, de meeting enz. enz.

En verder heel veel succes voor in de toekomst!!!

dit is vreselijk nieuws. ik vind het een van de beste importeurs... wat is dit akelig heb gewoon een brok in me keel...

Back
Bovenaan