Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben wel benieuwd of men de redenen nog bekend maakt of deze voor zich houd.
gr
Wanhoop en afgedwongen macht dus van een instantie die internationaal alle aanzien al kwijt is. Tragisch.Laat ik het zo zeggen. Ik heb afgelopen bij een andere importeur zomer verhalen gehoord over VROM/TNO omtrent de CE keuringen, nou daar lusten de honden geen brood van. Feitelijk dwingen deze instanties de Nederlandse importeurs om zoveel mogelijk de keuringen via hun te laten lopen, want anders zouden ze het ze het een importeur op meerdere fronten wel eens heel moeilijk kunnen gaan maken. En dat terwijl het allerminst verplicht is om een CE keuring in eigen land te laten doen (zou net zo goed in België of Duitsland mogen).
Ja u leest het goed. We hebben het hier over een Nederlandse overheidsinstantie. Praktijken die je in een land als Italië zou verwachtenEn dit is nog maar 1 voorbeeld.
Laat ik het zo zeggen. Ik heb afgelopen bij een andere importeur zomer verhalen gehoord over VROM/TNO omtrent de CE keuringen, nou daar lusten de honden geen brood van. Feitelijk dwingen deze instanties de Nederlandse importeurs om zoveel mogelijk de keuringen via hun te laten lopen, want anders zouden ze het ze het een importeur op meerdere fronten wel eens heel moeilijk kunnen gaan maken. En dat terwijl het allerminst verplicht is om een CE keuring in eigen land te laten doen (zou net zo goed in België of Duitsland mogen).
Ja u leest het goed. We hebben het hier over een Nederlandse overheidsinstantie. Praktijken die je in een land als Italië zou verwachtenEn dit is nog maar 1 voorbeeld.