In Shock (Salute cake 1)

Deze knalkanjer is gisteravond in Joure, ondanks het minder fijne weer, toch 1x te horen en voelen geweest. Wat een geweld, dit heb ik echt nog nooit gehoord in een Nl knalprodukt. Doet u er mij maar een paar, helemaal te gek! Vuurwerkbieb heeft gefilmd en ik hoop dat de klappen daar goed te horen zijn, in levende lijve knalde ze in ieder geval met afstand boven alles en iedereen uit.

En bedankt Adam :) daar staat hij inderdaad te rammen tussen de salutecake 2 in. Op mn tablet kan ik niet beoordelen of je hem goed hoort maar gisteren in ieder geval wel. De Salutecake 2 was al flink harder dan de Heavy Duty en dat vind ik al een hele goeie knalcake. De 2 is geloof ik de cake die nog even door blijft knallen.

Laatst bewerkt:
Oeh, dat zijn goede berichten. Op het tempo na kan het misschien wel De BESTE knalcake tot nu zijn, dat zou de prijs dan wel enigsinds rechtvaardig maken en verklaren.

Heb deze ook mogen aanschouwen in Joure, Wat een topbak is dit zeg. Gister de secret salute nog gezien maar die kan hier bij lange na niet aan tippen

Ik kreeg gisterenavond een belletje van iemand die de winkelversie van deze knalkanjer heeft getest en het ding gaat gewoon loeihard met hele dikke titaniumflitsen. Hij vond hem vergelijkbaar met de knallen tijdens de Schuurmansdemo. Nee, ik heb geen filmpjes of geluidsopnamen maar de bron is zeer betrouwbaar.

Zijn kleine broertje is ook heel goed alleen 36 Schots
Mischien iets minder hard maar ook een top cake:blink:

Laatst bewerkt:
Net bij de demo van ruiterman in den bosch gezien. Echt enorme droge harde klappen en een heel stuk beter dan de secret salute's van een paar weken geleden bij orthen. Deze is zeker een aanrader !!

Kreeg zojuist ook een bericht dat deze ook geschoten is tijdens de show in Varsseveld vandaag. Deze klapte inderdaad harder dan de andere cakes. Heb er verder weinig info over helaas.

Ook geschoten in Varsseveld inderdaad. Voor mij echt een topper, wat een klappen, of zeg maar dreunen, komen hier van af. En dan stond je nog op een sportveld, hoe zou dit in de straat gaan klinken? :) Voor mij wel een reden nog 1 of meerdere bij te halen.

Ik heb hier ook 1 van besteld. Verkopers hiervan zijn razend enthousiast. Het is zeker een ander soort knal wat ik op het filmpje hoor. Doffe dreunen. Dus ik ben benieuwd of ik er spijt van zal krijgen na 1 januari dat ik er niet een paar meer gehaald!

Vanavond bij Ruiterman schoten ze eerst de Shock Wave 1 en 3 en daarna de Salute Cake, de eerste 2 zijn gewoon nette 25 grammers met behoorlijke boeketten. De Salute cake heeft echt 25 lompharde droge doffe klappen

net 2 stuks opgehaald en ze zijn nog redelijk groot,
valt me ook op dat het categorie 3 is.

ben benieuwd hoop dat het geen teleurstelling is want ze zijn niet zo goedkoop.

Ben ook super benieuwd hoe deze gaat presteren,
nu ik er een paar in mijn bezit heb, wat niet gepland was, ben ik toch erg blij!

we gaan het beleven de 31e.

Ben ook echt benieuwd hoe deze gaat presteren.

Op het laatste filmpje klinken de klappen wel echt goed hard en dof, maar je weet het nooit met filmpjes dus het is maar afwachten.

Iemand die foto van het etiket heeft? Behalve die hier al stond van de hele pot.

Net 1tje getest! zo wat voor knallen komen eruit niet normaal! zeker wel harder dan de secret salute! zo wat meer inslaan zeker kopen mensen zn geld waard!hellaas geen filmpje..

Back
Bovenaan