In Shock (Salute cake 1)

Heb ze gisteren voor het eerst gehoord tijdens de demo van Roenhorst en ze gaan belachelijk hard! BAM! Het is dan ook wel een dure knalcake, 25 shots voor 40 euro.

Deze vanmorgen in de losse verkoop er op de gok toch maar bijgenomen en als ik die verhalen zo lees ben ik daar super blij mee! Voor €34,95 beetje tegen m'n principes in voor een knalcake met 25 schoten, maar schijnt hij zo te knallen als gescheven is hij het zeker waard. Ga hem op oudjaarsdag in de vooravond lekker laten rammen, heb er nu al zin in:)

Ik heb hem gisteren ook gehoord bij de demo van Roenhorst.

En ik heb zeker geen spijt dat ik hem heb gekocht wat een bakbeest !! Ik had hem met een leuke korting maar voor 40 euro zou ik hem ook niet laten staan!!

Wat een kanon dit! Alleen zou ik aanraden om hem op aardige afstand van je publiek af te steken want als deze bak verkeerd gaat dan gebeuren er rare dingen. Wat een knallen! Heb dit nog nooit in legaal vw gehoord.

zoo mensen wat is dit ding gruwlijk knalt echt overal bovenuit, we hebben er een aantal gefilmd, en nog een aantal te gaan, maar dit is echt abnormaal hard voor de nederlandse begrippen!
schuurmans bedankt hiervoor!!

Stand alone is deze cake gewoon echt machtig! Harde knallen, dat is zeker. Ik merkte inderdaad ook verschil in shots, maar dat maakt helemaal niks uit. Had eerlijk gezegt wel wat meer verwacht, meer prof salute's. Dit was net een stapje hoger dan de silver salute.

Het tempo vind ik gewoon goed zoals ie is. Wel raar dat deze cake volgend jaar niet meer verkocht mag worden, want dit soort knallen horen gewoon in een knalcake.

Beste knal cake NL voor mij...

Deze vanmiddag vergeleken met Silver Salute en Secret Salute.
Hij is goed aan de prijs, maar dan heb je ook wat!!

Ziekelijk hard voor Nederland!!! Topper van het jaar wat mij betreft. Ik hoop dat ze ook in 2013 weer te koop zijn maar die kans is vrij nihil denk ik want deze klapt ALLES wat in de nl winkels te koop met gemak weg.

Wat een knalbak was dit , ze gingen hier met zes stuks tegelijk. Wat een geweld ( Doffe dreunen ) :D

Doffe dreunen ja, die klinken alsof ze in het hele dorp te horen zijn. Echter voor mezelf klonk het dan weer wat minder hard, klinkt meer op afstand. Lekkere bak, maar 40euro lijkt me iets te veel van het goede.

Met stip de beste knalcake van nl! Secret salute, silver salute, at once noem ze maar op, deze knalt alles eruit.

Back
Bovenaan