In Shock (Salute cake 1)

niet erachteraan, tegelijkertijd!

@smili, beduidend harder nog wel als de Secret Salute? Dat kan dan toch never nooit niet een productie cake zijn, moet wel een sample zijn.
Ik heb nog steeds mijn twijfels omtrent dit product.

Normaal ben ik ook altijd zeer sceptisch over produkten die tijdens de importeursdemo's alles en iedereen versteld doen staan. In dit geval denk ik er toch anders over.
Schuurmans brengt nl ook een knalcake op de markt met meer schoten en die ook nogeens een stuk goedkoper is ( Salute Cake 2). Ik heb geen hoge pet op van de marketing van de meeste importeurs, maar als de Salute Cake 1 idd een normale knalcake zou zijn, zou dit wel het toppunt van.. zijn, en dat geloof ik dus niet.
Of ik deze ook koop? Weet t nog niet. Cafferata komt met een 100Sh knalcake van waarschijnlijk dezelfde kwaliteit en om in het tegenwoordige forumjargon te blijven, die is E 0.30 per shot goedkoper.

Ja, een prijzige knalcake, maar de dreunen die hier vanaf komen zijn gewoon ziek! Ongetwijfeld de hardste knalcake die ik gehoord heb in Nederland en ik moet hem dan ook zeker hebben, gewoon beuken dit.

Wat zal de buurman weer blij worden dit jaar. :p

Jammer, want ondanks de goeie reacties hier wil ik hem ook eerst echt live meemaken voordat ik 40 euro voor een 25 shots knalblokkie neerleg.

Ik vind het niet alleen afwachten of de knal echt zo über is, ook dat extreem trage tempo mag wat opgeschroefd; 25 schoten in 50 seconden...gaaaaap

Ik moet zeggen dat als het echt zulke diepe knallen zijn zoals iedereen zegt vind ik het tempo niet gek. om de twee seconden een diepe doffe dreun kun je met wat andere zachtere knalcakes mooi combineren. Lijkt mij wel gaaf. Zulke dingen zie je ook weleens met mascleta's. Soort maat onder je show. Alleen is het jammer dat het waarschijnlijk niet echt strak zal zijn.
Maar tempo vind ik in combinatie met andere zachtere knalcakes wel lekker.

greetzz

Ik zit de filmpjes nog een keer te kijken en ik zie dat er meestal een flashknal is, maar zie ook een enkele keer sterren erbij. Is het nu zo dat dit een truc is? Dus dat in sommige sterren zitten en in andere niet zodat die wel harder kunnen en het wel toegestaan wordt?
Viel me gewoon even op. Weet iemand hier meer van?

greetzz

Ik vind het zo grappig dat nou juist Schuurmans met een knalblok komt die opeens al het andere overtreft terwijl Schuurmans nooit bekend heeft gestaan met harde burstknallen in hun cakes.

Ook mijn interesse is zwaar gewekt na het bekijken van dit blokje op film.
De mogelijkheden van dit stukje vuurwerk zijn natuurlijk fantastisch.
De prijs... Tja rechtvaardig is een groot woord maar als deze kwaliteit ook daadwerkelijk op je stoep belandt dan heb ik het er zeker voor over.

Ga zoiezo eerst nog een demo bezoeken voordat ik deze aanschaf.
Maar als deze presteert vervang ik mijn secret salute finale door 2 van deze kanjers.
1 zoals hij bedoeld is en 1 met...hoe heet dat roze spul ook alweer...:p )

Ik ben blij met mensen deze cake dit jaar al gaan bestellen. Ik wacht namelijk geduldig tot volgend jaar. Is deze een stuk harder dan de secret salute en thunderstruck, dan koop ik 'm. Hopenlijk kunnen mensen deze cake vergelijken met de door mij net opgenoemde cake's.

De kans dat deze cake volgend jaar niet meer verkocht word is aanwezig. Er is gebruik gemaakt van regels die volgend jaar waarschijnlijk aangepast gaan worden. Ik denk zelf dat deze cake zeker gaat presteren zo als ie op de demo deed, maar voor de kleine twijfel gaan we het zien aankomende demo's rond de 7/8 december.

Natuurlijk is het dan aan te raden om dit jaar je slag te slaan. En voor winkeliers om een dergelijke voorraad aam te slaan, aangezien rest voorraden verkocht mogen worden. Ik hoop natuurlijk dat ie volgend jaar gewoon verkocht mag worden! Ik ga hier maar toch een kartonnetje van halen dit jaar.

Back
Bovenaan