harry janssen
VWC lid
Moeilijk te vinden hier nog in mijn regio vrees ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moeilijk te vinden hier nog in mijn regio vrees ik
Ooo ja maar opa's hebben vast wel de kennis en kunde om een mooie box te timmeren van wat mdf en wat ijzerwaar?!![]()
Moeilijk te vinden hier nog in mijn regio vrees ik![]()
Ćn leuk einde die jezelf stookt trouwens man![]()
Je bent een top gozer man en helemaal niet tegendraadsAls je hem echt perse wilt dan haal ik hem bij Pijnacker voor je en dan de 30e ben ik in Utrecht doen we ff kofferbak wissel.
Als je echt perse hem wilt hebben he...
Je bent een top gozer man en helemaal niet tegendraads![]()
, bedankt voor het aanbod iig maar hij gaat mij net te snel die fire festival,had verleden jaar die pyroshow aurora was ook leuk,kan ook als opener en heb de supercharged ook nog eventueel, komt helemaal goed man
![]()
Ben zelf niet zo van de (pure)knal cake's eerlijk gezegd , goede burst knal icm sier effect heeft de voorkeur . vroeger toen ik jong was wel hoorEerder tijdsgericht⦠zou een klein herrieproject eerder in de smaak vallen voor 18:00 of 00:00? Heb behoorlijk nog wat knalcakes en missile 100ās over (in de tientallen bij elk)
Jij ook man ,en hopelijk mogen we de viva la vita straks ophalen
Anders staat de optie altijd open zolang die te koop is bij Outlet Pijnacker. (of een andere shop waar ik kom)
Succes iig met de projecten!
30mm met een goede burst is ook genieten⦠hardste burst die ik had was 2023 CaĆÆro of de Sydney van Cialfirā¦Ben zelf niet zo van de (pure)knal cake's eerlijk gezegd , goede burst knal icm sier effect heeft de voorkeur . vroeger toen ik jong was wel hoor![]()
30mm met een goede burst is ook genieten⦠hardste burst die ik had was 2023 CaĆÆro of de Sydney van Cialfirā¦
Maar je hebt wel veel schoten voor weinig met knalcakes⦠vorig jaar nog Shaking Shaggy voor 12,- ps
Nog maar 2 van over :(Cairo was heel dik
Nog maar 2 van over :(
vraag anders dingo maarIk koop er eentje van je voor 15 euro

Harste burst die ik zelf heb mee mogen maken moet de Sonora zijn geweest van El Gato. Wat een beuker voor F2. Goede batch CC was ook echt geweldig.30mm met een goede burst is ook genieten⦠hardste burst die ik had was 2023 CaĆÆro of de Sydney van Cialfirā¦
Maar je hebt wel veel schoten voor weinig met knalcakes⦠vorig jaar nog Shaking Shaggy voor 12,- ps
Toendertijd bij Depot⦠erg spijt dat ik t heb laten gaanHarste burst die ik zelf heb mee mogen maken moet de Sonora zijn geweest van El Gato. Wat een beuker voor F2. Goede batch CC was ook echt geweldig.
Exact, moet rond 2018 zijn geweest gok ik zo.Toendertijd bij Depot⦠erg spijt dat ik t heb laten gaan
Zou hem om 1800 doen lekker de buurt wakker makenEerder tijdsgericht⦠zou een klein herrieproject eerder in de smaak vallen voor 18:00 of 00:00? Heb behoorlijk nog wat knalcakes en missile 100ās over (in de tientallen bij elk)