Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Eerder tijdsgericht… zou een klein herrieproject eerder in de smaak vallen voor 18:00 of 00:00? Heb behoorlijk nog wat knalcakes en missile 100’s over (in de tientallen bij elk)

Als je hem echt perse wilt dan haal ik hem bij Pijnacker voor je en dan de 30e ben ik in Utrecht doen we ff kofferbak wissel.

Als je echt perse hem wilt hebben he...
Je bent een top gozer man en helemaal niet tegendraads šŸ˜‰ šŸ‘, bedankt voor het aanbod iig maar hij gaat mij net te snel die fire festival,had verleden jaar die pyroshow aurora was ook leuk,kan ook als opener en heb de supercharged ook nog eventueel, komt helemaal goed man šŸ«¶šŸ¤

Je bent een top gozer man en helemaal niet tegendraads šŸ˜‰ šŸ‘, bedankt voor het aanbod iig maar hij gaat mij net te snel die fire festival,had verleden jaar die pyroshow aurora was ook leuk,kan ook als opener en heb de supercharged ook nog eventueel, komt helemaal goed man šŸ«¶šŸ¤

:thumbsup:

Anders staat de optie altijd open zolang die te koop is bij Outlet Pijnacker. (of een andere shop waar ik kom)

Succes iig met de projecten!

Eerder tijdsgericht… zou een klein herrieproject eerder in de smaak vallen voor 18:00 of 00:00? Heb behoorlijk nog wat knalcakes en missile 100’s over (in de tientallen bij elk)
Ben zelf niet zo van de (pure)knal cake's eerlijk gezegd , goede burst knal icm sier effect heeft de voorkeur . vroeger toen ik jong was wel hoor šŸ˜‰

Ben zelf niet zo van de (pure)knal cake's eerlijk gezegd , goede burst knal icm sier effect heeft de voorkeur . vroeger toen ik jong was wel hoor šŸ˜‰
30mm met een goede burst is ook genieten… hardste burst die ik had was 2023 CaĆÆro of de Sydney van Cialfir…
Maar je hebt wel veel schoten voor weinig met knalcakes… vorig jaar nog Shaking Shaggy voor 12,- ps

Hoe zouden jullie het volgende schieten, achter elkaar, i shape w shape (mix) is het idee, zo heb k hem nu;

Blitz bomber - Special one - Walhalla - full assault - killler mutant - Atlantis lion.

Als opties om te switchen of toe te voegen; Juggernaut 1’2ā€, washington monopolist, W shape dominator, 3x Naomibomber (w shape)

Van de W shape wou ik evt. Het volgende doen: washington monopolist opener, dan de w shape dominator en dan 3x de NB.

30mm met een goede burst is ook genieten… hardste burst die ik had was 2023 CaĆÆro of de Sydney van Cialfir…
Maar je hebt wel veel schoten voor weinig met knalcakes… vorig jaar nog Shaking Shaggy voor 12,- ps
Harste burst die ik zelf heb mee mogen maken moet de Sonora zijn geweest van El Gato. Wat een beuker voor F2. Goede batch CC was ook echt geweldig.

Wat zouden jullie doen, Eindigen met Elegance als finale. of 3x transbomber met 8x bruuut? denk dat ik het antwoord al weet maar toch :)

Back
Bovenaan