Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Iemand die mij kan helpen met de ideale volgorde bepalen qua afsteken om 00:00? (Nadat het eerste geweld in de buurt voorbij is)
Heb onderstaande tot mijn beschikking:

1x TDS 400 shots
1x Pearl of the South
1x Rocket Rhapsody
1x Midnight Affair
1x Pyro League

Kleinere cakes:
1x Willow Maker
1x Zena Full sky
1x Lightning Lord - Cool Bastards (Crown Collection) *

* Verwacht dat deze ergens voor 00:00 al wel afgestoken zal worden.

Zit zelf te denken om te beginnen met de TDS. Maar twijfel wat mooie volgorde is voor erna. Liefste werk ik wel van klein > groot en misschien wel leuk om nog zo’n Willow Maker of Zena Full sky tussendoor te doen.. kan echter ook zijn dat ik die ook al voor 00:00 al afsteek als ik geen geduld meer heb😅😂

Iemand die mij kan helpen met de ideale volgorde bepalen qua afsteken om 00:00? (Nadat het eerste geweld in de buurt voorbij is)
Heb onderstaande tot mijn beschikking:

1x TDS 400 shots
1x Pearl of the South
1x Rocket Rhapsody
1x Midnight Affair
1x Pyro League

Kleinere cakes:
1x Willow Maker
1x Zena Full sky
1x Lightning Lord - Cool Bastards (Crown Collection) *

* Verwacht dat deze ergens voor 00:00 al wel afgestoken zal worden.

Zit zelf te denken om te beginnen met de TDS. Maar twijfel wat mooie volgorde is voor erna. Liefste werk ik wel van klein > groot en misschien wel leuk om nog zo’n Willow Maker of Zena Full sky tussendoor te doen.. kan echter ook zijn dat ik die ook al voor 00:00 al afsteek als ik geen geduld meer heb😅😂
Je compound lijstje van onder aan beginnen en naar boven. 400TDS zou iknwel als finale laten.

Afgelopen jaar op jacht gegaan naar leuke producten. Helaas heb ik nog geen idee hoe ik deze in 1 show moet verwerken. Welke volgorde moet ik aanhouden?

2​
Blitz Bomber

2​
Transbomber

2​
Display Turbo box

1​
Hardcore Helium

1​
Fire festival

1​
Turbine

2​
Sensation 5

2​
Thunderbolt

2​
Sensation 1

1​
Killer Coyote

2​
Crazy Hornet

1​
Tailgate Fan

1​
100 shots showbox

4​
Red Crossette

1​
Rebel 2.0

3​
Bruuttt

1​
Killer Mutant

1​
Ultimate mixed display 300 shots

1​
Dragons glow

Welke zouden jullie na de The Great Wall schieten als finale Extraordinary Of de Excellence. Of toch gewoon de The Great Wall als laatste?

Back
Bovenaan