Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen sneeuw, maar absoluut geen dooi! dan is heel de grond nat en kan je het wel schudden met de matten en grondknallers.
Winstil hoeft voor mij absoluut niet in verband met de hangende rook (en smog) dus een klein briesje is prima.
Vorst.. no problem, daar hebben we thermo ondergoed, skisokken en dikke truien voor!
Maak je hier geen zorgen om zou ik zeggen, de sneeuw is met oud&nieuw al lang weg. We moeten ons eerder zorgen maken om de regen!
het liefst is dan alle sneeuw en drap weg, want de knallen op de grond worden enorm gedempt door sneeuw. Volgens de weersverwachting word het hierzo zwaar bewolkt met lichte regen en heel de dag boven het vriespunt met windkracht 5/6.
Echter hoop ik echt dat het niet regent en liefst dat het 's nacht onder 0 word, dan is de lucht namelijk lekker helder. En die windkracht 5/6 is niet zo een groot probleem, maar liever windkracht 3 ofzo.
dinsdag 29 december tot en met vrijdag 01 januari 2010
Grote kans voortzetting van het huidige weertype.
Oost Nederland gaat er langzaam iets beter uit zien!!
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Enschede/4057346
![]()
Als het toch maar een paar mm is, dan is het ook slechts een enkel buitje
Dat is te overzien. Gelukkig maar!
Weerplaza meldt dit:
De jaarwisseling is nog ver weg, maar een eerste indicatie is inmiddels wel te geven. De weermodellen geven aan dat de winter zich nog niet gewonnen wil geven. De dooi pakt tijdens Kerst stevig uit. De dagen daarna kwakkelt de winter door met 's nachts soms wat lichte vorst en overdag temperaturen die enkele graden boven nul liggen. Op dit moment berekenen de modellen voor de jaarwisseling echter weer een inval van koudere lucht. De laatste dag van 2009 lijkt koud te verlopen met een temperatuur die 's middags nauwelijks boven nul komen. Oudejaarsavond vriest het enkele graden en ook in de nacht blijft het licht tot matig vriezen. Daarbij kan het af en toe sneeuwen.