Het weer op 31 december en 1 januari

Verleden jaar had ik eerlijk gezegd totaal geen last van de mist. Rond 10 uur kwam er wel ff een streepje over vliegen. Maar rond 11 uur was die al helemaal weg. Waaide niet hard en het was niet vries koud. Dus voor mij een geweldig weertje:)

Dit jaar hoop ik dat het toch wel wat beter word. Ik hoop dat er overdag, nadat ik klaar ben met mijn vuurwerk, het ff gaat regenen, zodat ik ff kan bijkomen en iedereen eens slim doet en het bewaard dat mooie avondvuurwerk. Daarna hoop ik dat het een gigantisch mooie zonsondergang word, die ik 100% ga bekijken en fotograferen LOL. Temperatuur mag tussen de 0 en 10 graden liggen. Tevens, mag het eigenlijk ook sneeuwen in plaats van regenen overdag. (2 graden is dan de beste temperatuur.) In de avond en nacht moet het droog, niet bewolkt en 0 tot 4 graden blijven. Weinig tot geen mist. En ja, windkracht 2 is de max wat er mag staan.

ZO, vandaag is het wel aardig rot weer...Harde wind, erg fris, wat regen, maar redelijke zonsondergang:)

Ik zet dit jaar gewoon weer in op dikke mist.. dat hebben we al 2 jaar en dat zal wel aanhouden.
Dan kan het nooit tegenvallen:) vorig jaar was ik namelijk behoorlijk teleurgesteld omdat ik flink gehoopt had dat het er niet zo Kwalitatief Uitermate Teleurstellend uit zou zien als t jaar ervoor.

Helemaal mee eens.

Geef mij maar een koude winterdag. Rond het vriespunt met een grimmige grijze sfeer. Met een muts op vuurwerk afsteken en handen warmhouden aan aansteeklonten en vuurwerk. En hopelijk geen mist, vorig jaar was het hier gewoon een ramp.

Ben ik het compleet mee eens. Lekker 'grimmig' en geen zon, veel rook en kruitdamp door de straten, om 12 uur 's nachts niet teveel mist dat je de effecten niet meer ziet, beetje koud zodat je het gevoel hebt dat het winter is, en geen neerslag. Ideaal lijkt me zo!

-1graden celsius, geen regen, TOTAAL GEEN WIND, wat wolken hier en daar, geen felle zon, geen mist en geen POLITIE...
11uyxpz.gif

Verleden jaar had ik eerlijk gezegd totaal geen last van de mist. Rond 10 uur kwam er wel ff een streepje over vliegen. Maar rond 11 uur was die al helemaal weg. Waaide niet hard en het was niet vries koud. Dus voor mij een geweldig weertje:)

Dit jaar hoop ik dat het toch wel wat beter word. Ik hoop dat er overdag, nadat ik klaar ben met mijn vuurwerk, het ff gaat regenen, zodat ik ff kan bijkomen en iedereen eens slim doet en het bewaard dat mooie avondvuurwerk. Daarna hoop ik dat het een gigantisch mooie zonsondergang word, die ik 100% ga bekijken en fotograferen LOL. Temperatuur mag tussen de 0 en 10 graden liggen. Tevens, mag het eigenlijk ook sneeuwen in plaats van regenen overdag. (2 graden is dan de beste temperatuur.) In de avond en nacht moet het droog, niet bewolkt en 0 tot 4 graden blijven. Weinig tot geen mist. En ja, windkracht 2 is de max wat er mag staan.

ZO, vandaag is het wel aardig rot weer...Harde wind, erg fris, wat regen, maar redelijke zonsondergang:)

Wat jij nou allemaal opnoemt is toch redeijk onmogelijk hoor:bonk: want als het gaat regenen en daarna s'avonds niet gaat vriezen gaat het toch wel behoorlijk misten. En sneeuw met 2 graden boven nul :bonk: Dan komt er gewoon ontdooide sneeuw uit de lucht vallen, beter bekent als regen :p

Toch wel slim dat het rond 6 uur even gaat regenen, dan worden de weigeraars mooi nat :wink: Maar dan die grote kans op mist...

laat dat regenen om 6 uur maar achter wegen!!!!
er zijn freaks die dan ook leker stoken!(zoals ik:p)
maar het zou mooi zijn als het snachts om een uur of 3 a 4 gaat regenen (voor de zoekende kindertjes)
maar het heeft na delen als ik nou mooie labels vind dan zijn ze al helemaal nat en vernacheld:D

overdag 25 graden en helder blauwe hemel met een klein briesje wind, 's nachts koelt het af naar een graad of 18, en windkracht 2. vroeg in de volgende ochtend een klein verfrissend buitje en dan weer 24 graden.

ergens zegt mijn gevoel dat ik in het verkeerde land woon...

Voor de jaarwisseling 08/09 zou het koud worden.
Dus ik naar de Hema, een thermobroek gekocht.
Blijven me benen en wat er tussen hangt lekker warm.
Nou die thermobroek heb ik 2 januari weer teruggebracht, want ik heb hem niet aangehad.
Ik had het zo warm, van de kruitstress. D:

Me idiale weerbeeld.
Wat wind, zodat de kruitwolken wegwaaien en de effecten niet verwaaieren.
Niet al te koud, een paar graden onder 0 is goed.
En geen regen, want dan gaat me sigaar uit.:angry:

overdag 25 graden en helder blauwe hemel met een klein briesje wind, 's nachts koelt het af naar een graad of 18, en windkracht 2. vroeg in de volgende ochtend een klein verfrissend buitje en dan weer 24 graden.

ergens zegt mijn gevoel dat ik in het verkeerde land woon...

Whaha, volgends mij kun je beter naar fallas heen gaan :D

Hoop dit jaar echt dat het soms gaat sneeuwen op 31 december, om nóg meer een kerst/winter/oud & nieuw gevoel te krijgen. :)

ik hoop geen sneeuw, je krijgt natte schoenen en voeten bijv. En knallen klinken minder hard in sneeuw. En ga jij maar is een mat uitrollen in de sneeuw, of nog erger, gesmolten sneeuw.
Dan gaat de helft niet af denk ik. Ik weet wel dat je hem ook op kan hangen enz.
Maar beter is het gewoon koud droog winterweer met een zonnetje

Afgelopen jaar waarschijnlijk één van de beste jaren gehad, wat betreft het weer. Droog, licht vriezen en niet bewolkt. In de avond had er iets meer wind mogen staan, ivm vorming mist.

Dit jaar teken ik dus weer voor het weer van afgelopen jaar!!!!

Helemaal mee eens! Het kon bijna niet beter inderdaad. Hopen op een herhaling van zetten dit jaar :).
Geen neerslag en vooral niet teveel wind, de rest is allemaal zo erg nog niet.
Denk bijvoorbeeld even aan 2006-2007. Toen een dikke 8BFT, soms zelfs 9BFT op de kusten en tot diep landinwaarts zware windstoten achter een koufront wat in het begin van de nieuwjaarsnacht een flinke plens regen veroorzaakte (zeer ongelukkige timing voor grote delen van NL). Ik probeer die jaarwisseling qua weer maar zsm te vergeten :wink:.

Laatst bewerkt:
Als het zulk weer op 31 december is als hier vandaag dan doe ik het ervoor hoor. Strak blauwe lucht, klein windje, lekker koud. :D

Te koud ? wel leven in NL :p mag van mij wel weer hetzelfde weer als vorig jaar wezen. Mischien iets minder mist maar dat was ook netjes weg hier rond een uurtje of 6 :)

Als je met korte broek wil stoken moet je naar Fallas gaan ;)

Vorig jaar hebben wij hier iets bizars meegemaakt weet niet of er meerdere waren die dit hadden maar goed. Het begon savonds de mist begon beetje aan te trekken en baalde al dacht verdomme die mist weer. Toen uiteindelijk hele dikke mist waar ik serieus bijna wel van kon huilen dacht dat word nooit meer wat:(. Maar toen zo rond half 11 savonds trok alles opeens weer open en was het om 12 uur perfect weer heel raar meerdere die dit hadden???

Back
Bovenaan