fireworkkees
VWC lid
poncho's aanschaffen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gfs is ook zo warrig erin en oper gooit het op noord, nw.het probleem zit hem in de windrichting....die is noordoost (aardig cluster binnen het EPS) maar er zijn ook die noord tot noordwest aangeven . Bij noordoost komt hij een flink stuk over de Oostzee heen. Die is nog steeds 6-7 graden ofwel daar wordt veel vocht opgepikt. dat zie je ook terug in de hogere dauwpunten zoals aangegeven...dat hoeft niet meteen slecht weer te betekenen maar het mag nog wel wat beter...
Zoals ik al eerder aangaf begon bijna die stress te missen, maar het vooruitzicht is in dit geval wel een stuk positiever dan een aantal dagen geleden.Poncho bestellen!!Nu weer weinig wind maar motregen. Bruh..
Poncho bestellen!!
Nee, zolang er geen wind isIk zou alles annuleren als ik jou was.
Dat is wel link hoor een wit wolkje…dat betekent dat iemand te hard geniest heeft.Als ik nu de 14 daagse weersverwachting in geleen intyp...geeft ie op 29 en 30 december wit wolkje met zon en savond -1 graden overdag een graad of 3
en de volgende is met 25 graden en sahara zand hahaah
Nu de sneeuwkans nog even omhoog, wat zou het mooi zijn he 31e laag sneeuwWordt wel een interessante ontwikkeling.. Hellmann getal gaat mogelijk in stijging vanaf kerst..
Bekijk bijlage 1821037
En hogere kans op vorstdagen.
Bekijk bijlage 1821038