Het grote Fallas 2010 topic

Wie: Ruben (ruben_3) en Leo (ik :wink:)
Wanneer: 14 t/m 20 maart
Waar: Pension aan de Calle de Salvá, 400 meter van Plaza del Ayuntamiento
Hoe: Vueling vanaf Schiphol

We vetrekken al een dag eerder, om zo nog een dagje mee te pakken van de Fiestas de la Magdalena in Castellón. Schijnt een hele dikke Nit del Foc te zijn op de 13e, en de volgende dag beslissen of we de mascleta in Valencia of die van Castellon pakken :)

Laatste show in Castellon is inderdaad woest, maar verwacht geen Fallas taferelen:wink:

Is de laatste avondshow in Castellon nou op 13 of 14 maart? Ik kan nog geen programma vinden.

Hoppa, tickets zijn geboekt dus 't is zeker. Ga samen met 2 kameraden en me pa. 15 t/m 20 maart. heen met iberia en terug met vueling. Denk dat we weer in hotel Neptuno bij 't strand zitten. Kan niet wachten, 3e x Fallas! :)

kan iemand mij een link geven van Castellon? krijg et niet echt gevonden. En dan met name waar het is etc etc!

wij hebben ook besloten om em mee te pakken! Wij komen de 13e smorgens al heel vroeg aan.. meteen auto huren ff naar app en dan richting daar!

hoe laat zijn de shows daar? Is daar ook een infoforum over??

23:00 uur begonnen de castillo's vorig jaar, de mascleta's net als in Valencia om 14:00 uur.

Laatst bewerkt door een moderator:
wij hebben ook besloten om em mee te pakken! Wij komen de 13e smorgens al heel vroeg aan.. meteen auto huren ff naar app en dan richting daar!

hoe laat zijn de shows daar? Is daar ook een infoforum over??

Als je slim bent regel je die auto hier nog....

Over 4 weekjes gaan we bijna op weg naar de castillo jongens! Heerlijkheid haha!

Heb alweer aftel-films klaar staan, dit keer gewoon langere films, totaal 5 van bijna 10 min. en 1 van ruim 5 min. :)

Ook die header maar eens aanpassen. :p

:bye:

Back
Bovenaan