Het grote Fallas 2010 topic

Nu hopen dat het hier bij blijft.
Maar naar mijn gevoelens zal de EU er voor zorgen dat Fallas niet meer wordt wat het vroeger was.

Laatst bewerkt:
Verdorie.. de kriebels worden steeds erger nu ik dit allemaal weer zie!!
Zin om te gaan!! :D

nog 10 dagen wachten... :)

Vandaag geen mascleta door de regen.

20090303%20MASCLETAZAMORANO03.jpg

Nog maar een film van gisteren, mascleta 2 maart vanuit de lucht gefilmd

Mascletà 2 Marzo Pirotecnia Maria Angustias Fallas Valencia 2010
by Jesús Pardo

http://www.vimeo.com/9859929

Erg lekker om zo via het beeldscherm elke dag mascleta's te zien. Bedankt voor het posten Fred! :)

Het is zo jammer dat die masceletas altijd zo beroerd worden gefilmd en gestreamt!! En ze moeten het geluid ook echt anderes gaan comprimeren want het geluid is ook echt om te huilen. verder heerlijk dat we toch kunnen mee genieten!!!:D ik heb er zin in!

Het is zo jammer dat die masceletas altijd zo beroerd worden gefilmd en gestreamt!! En ze moeten het geluid ook echt anderes gaan comprimeren want het geluid is ook echt om te huilen. verder heerlijk dat we toch kunnen mee genieten!!!:D ik heb er zin in!

Tijd dat Arjan daar gaat zitten met zijn apparatuur, volgen we alles via PyroTV in goede kwaliteit. :p:D

Ja, het is jammer dat het streamen niet top is, films op youtube van mensen die er stonden zijn 10x beter, maarja, eigenlijk kunnen we toch echt het beste gewoon zelf even gaan kijken op het plein... :wink::D

Het weer is niet perfect nee, maar goed, we gaan het meemaken, de afgelopen jaren toch vaak z'n 25 graden en zelfs dagen met 31 graden gehad. :D:cool:

yeahh 2008 was het 31 a32 graden. oohhhh ik hoop echt zo dathet dit jaar ook 25+ graden is! Ik ben echt helemaal klaar met het weer in nederland en heb echt zin in een koud glas bier in de rivierbedding met een zonnetje op mijn hoofd en korte rokjes om me heen:).

Back
Bovenaan