Het grote Fallas 2010 topic

Ik hou het denk ik op de taxi, blijf er 3 dagen. Dan is het wel te doen, uitgaande van 1 euro per km.

Thnx voor de info.

Als je nou gewoon dat geld wat je aan die taxiritjes denkt uit te geven optelt bij je kamerprijs en kijkt of je daarmee een kamer in de stad kunt krijgen?

Weet jij evt een geshikt hotel dan?
Heb via cheaptickets geboekt, volgens mij kost het geld, zoek het morge ff uit.

Gr

Via booking.com kun je inderdaad tot 1 dag voor aankomst kosteloos annuleren.

Maar ik geef je nu nog weinig kans als een hotelkamer zoekt in het centrum.
En mocht je er 1 vinden dan zit je zowizo voor de absolute hoofdprijs.

Via booking.com kun je inderdaad tot 1 dag voor aankomst kosteloos annuleren.

Maar ik geef je nu nog weinig kans als een hotelkamer zoekt in het centrum.
En mocht je er 1 vinden dan zit je zowizo voor de absolute hoofdprijs.

Beetje uit het centrum en niet te ver van de metro moet wel lukken denk ik?

Heb het even opgezocht op cheaptickets. Tot 1 dag voor aankomst 25 euro annuleringskosten volgens mij.

thrillseeker, kijk of je kan omboeken! er is niks chiller dan lopend (dronken) naar je hotel te kunnen gaan na zo,n vermoeiende dag(en dat heb je!!) en er dan weer vroeg uit om op tijd bij het masceleta plein te zijn. probeer even om te boeken naar een hotel in de buurt. Centrum is nog best wel te doen!Als je goed zoekt vind je nog wel wat. kijk anders even bij de plaatselijke vvv of kijk naar een hostel.

Hoe kan je het beste "zoeken" naar een dichtbijzijnde hotel? ...
Heb ook geen creditcard om te boeken, die je bij bookings wel nodig heb.
Zouden jullie heeeeeeeel misschien een zo goedkoop mogelijk hotel kunnen vinden via cheaptickets? ...
Mijn dank is groot!

Laatst bewerkt:
Hoe kan je het beste "zoeken" naar een dichtbijzijnde hotel? ...
Heb ook geen creditcard om te boeken, die je bij bookings wel nodig heb.
Zouden jullie heeeeeeeel misschien een zo goedkoop mogelijk hotel kunnen vinden via cheaptickets? ...
Mijn dank is groot!

Wat is de aankomst- en vertrekdatum? En reis je alleen of met meer?

Edit: Je reserveert alleen met een creditcard bij booking.com trouwens, betalen doe je gewoon in het hotel zelf. En bij een "no-show" wordt alleen de eerste nacht afgeschreven dus misschien als je iemand lief aankijkt....

Laatst bewerkt:
Waarom ga je niet opzoek naar een hostel ipv een hotel... ja kan vaak een prive kamer nemen voor 2 a3 tientjes per nacht... midden in het centrum!!

gr

Wat is de aankomst- en vertrekdatum? En reis je alleen of met meer?

Edit: Je reserveert alleen met een creditcard bij booking.com trouwens, betalen doe je gewoon in het hotel zelf. En bij een "no-show" wordt alleen de eerste nacht afgeschreven dus misschien als je iemand lief aankijkt....

17 tm 20 maart, reis alleen

http://www.nh-hotels.nl

Hebben nog wel kamers voor een redelijke prijs in de buurt van City of Arts and Sciences (stopt vast wel een bus naar het centrum voor de deur). Dichter bij het centrum betaal je de hoofdprijs (100+ per nacht). Of je een creditcard nodig hebt om te boeken weet ik niet. Je zou ze kunnen bellen....

Zo vandaag heeft mn maatje de laatste betalingen gedaan! Nog 2 maandjes en dan lopen we weer lekker in de zon te genieten van al het wonderschone vrouwvolk :D En natuurlijk ook het vuurwerk :D

Dit jaar mijn eerste Fallas.
Ben zeer benieuwd hoe ik het ga ervaren, je kent de verhalen en de films, maar denk dat dit in het niets valt als je er werkelijk bij bent.
Heb er in ieder geval enorm veel zin in.

Tot dan:bye:

Wie: Ruben (ruben_3) en Leo (ik :wink:)
Wanneer: 14 t/m 20 maart
Waar: Pension aan de Calle de Salvá, 400 meter van Plaza del Ayuntamiento
Hoe: Vueling vanaf Schiphol

We vetrekken al een dag eerder, om zo nog een dagje mee te pakken van de Fiestas de la Magdalena in Castellón. Schijnt een hele dikke Nit del Foc te zijn op de 13e, en de volgende dag beslissen of we de mascleta in Valencia of die van Castellon pakken :)

Back
Bovenaan