Hotel Ronda II
MÚSICO JULIO RIBELLES 15, EL PUIG, 46540 , Valencia (ES)
Metro vanuit Rafelbuñol, maar da's ook nog best een eindje weg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hotel Ronda II
MÚSICO JULIO RIBELLES 15, EL PUIG, 46540 , Valencia (ES)
Ik hou het denk ik op de taxi, blijf er 3 dagen. Dan is het wel te doen, uitgaande van 1 euro per km.
Thnx voor de info.
Als je nou gewoon dat geld wat je aan die taxiritjes denkt uit te geven optelt bij je kamerprijs en kijkt of je daarmee een kamer in de stad kunt krijgen?
Heb al geboekt, dat gaat me geld kosten om te annuleren.
Weet je dat heel zeker? Als ik op booking.com kijk naar dat hotel staat er dat annuleren tot 1 dag voor aankomstdatum kostenloos is.
Weet jij evt een geshikt hotel dan?
Heb via cheaptickets geboekt, volgens mij kost het geld, zoek het morge ff uit.
Gr
Via booking.com kun je inderdaad tot 1 dag voor aankomst kosteloos annuleren.
Maar ik geef je nu nog weinig kans als een hotelkamer zoekt in het centrum.
En mocht je er 1 vinden dan zit je zowizo voor de absolute hoofdprijs.
Beetje uit het centrum en niet te ver van de metro moet wel lukken denk ik?
Hoe kan je het beste "zoeken" naar een dichtbijzijnde hotel? ...
Heb ook geen creditcard om te boeken, die je bij bookings wel nodig heb.
Zouden jullie heeeeeeeel misschien een zo goedkoop mogelijk hotel kunnen vinden via cheaptickets? ...
Mijn dank is groot!
Wat is de aankomst- en vertrekdatum? En reis je alleen of met meer?
Edit: Je reserveert alleen met een creditcard bij booking.com trouwens, betalen doe je gewoon in het hotel zelf. En bij een "no-show" wordt alleen de eerste nacht afgeschreven dus misschien als je iemand lief aankijkt....
http://www.nh-hotels.nl
Hebben nog wel kamers voor een redelijke prijs in de buurt van City of Arts and Sciences (stopt vast wel een bus naar het centrum voor de deur). Dichter bij het centrum betaal je de hoofdprijs (100+ per nacht). Of je een creditcard nodig hebt om te boeken weet ik niet. Je zou ze kunnen bellen....